Gå til innhold

Xbox 360 Elite til 1990,- (KUN i dag)

Anbefalte innlegg

Takk så mye for tipset. Vanvittig bra tilbud, så var lett valg dette. Valgte også å sende den til hjemmeadressen i Bergen (studerer i Trondheim), så jeg er sikret null eksamensforstyrrelser. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte en nå, men er usikker på om den ble registrert den 18. eller 19.

Jeg har uansett ikke betalt mer enn 2104 (inkl. frakt) så det verste som skjer er at ordren blir avvist på et senere tidspunkt, og at jeg kjøper Playstation 3 istedet.

Lenke til kommentar

Håper den til vennen din var en gave :p

Gikk glipp av tilbudet, men hadde nok ikke kjøpt, klarer meg forsåvidt med PS3'en min for øyeblikket. Er ikke en konsollfreak, og de spillene som er på X360 som interesserer meg, er på PS3 også.

Ntåå Guy Love! <3

Zack & Donald

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
20 GB blir fort lite til patcher, demoer, MP3-er, XBLA-spill, utvidelsespakker og alt annet man kan ønske seg.

20GB (eller 13 som du i praksis får) holder i massevis. Demoer sletter man jo når man er ferdig, XBLA-spill og utvidelse-pakker tar sjelden mer enn 100-200 MB, patcher enda mindre. Om man ønsker å føre over hele CD-samlingen er nok 20 GB litt lite for store samlinger, men er man så musikkglad har man gjerne andre og mer egnede enheter, som for eksempel Ipod eller usb-harddikser.

Det er først når man begynner å laste ned Xbox Originals at man kommer for kort med 20GB, da disse spillene gjerne spiser over 3GB av harddisken. Video-tjenesten kommer jo også til å spise en stor del av harddisken, men personlig tror jeg ikke vi får Video Marketplace i Norge.

Men selvfølgelig, man sier jo ikke nei takk til den største harddisken når det koster så lite...

Lenke til kommentar
var 175wattern ja

Høres jo bra ut... :grin:

Jeg har en hentelapp liggendes selv... ;)

Men har en eksamen jeg vil avlegge før henter den - så er det ingen tvil om at man bruker tid på det viktigste først... hehe ;)

Men beroligendes at det er en stillegåendes variant man har liggendes på Posten å vente... :grin: og det for en slikk og ingenting... :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...