Gå til innhold

iPhoto eller annet à la Picasa

Anbefalte innlegg

Hvilket program bruker dere for å organisere bildene deres?

Jeg brukte Picasa på PCen min, men dette progammet finnes jo ikke for Mac foreløpig.

Bruker dere bare iPhoto, eller har dere noen andre gode programmer dere benytter dere av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aparture koster jo penger. Men jeg har lurt litt på det samme. På iPhoto finner jeg ingen alternativer for å importere bilder. Jeg har mange mapper med bilder som jeg vil kunne få tilgang på å se via iPhoto, men det går liksom ikke. Bare å ta inn enkeltbilder. Når det er sagt så er iPhoto glimrende for redigering av amatører som meg:P

Skal prøve å skaffe photoshop tho, se om jeg kan lære meg noen triks der. Trodde at aparture var filmredigering?

Lenke til kommentar
...

På iPhoto finner jeg ingen alternativer for å importere bilder. Jeg har mange mapper med bilder som jeg vil kunne få tilgang på å se via iPhoto, men det går liksom ikke. Bare å ta inn enkeltbilder.

Det er vel bare å gå på File -> Import to Library..

Lenke til kommentar

Hmm, ja, er så vanskelig å få med seg at det er en oppgavelinje helt øverst der^^. Men jeg har mange mapper med bilder, som jeg hadde på forrige pc-en min. Til nå har jeg bare fått til å importere bilder fra en og en mappe... Burde ikke mac har en eller annen genial måte å bare importere alle bilder som fins i den og den mappen? Istedenfor at jeg må gå inn i alle mappene osv osv..

Lenke til kommentar
Aparture koster jo penger.

Og så?

På iPhoto finner jeg ingen alternativer for å importere bilder. Jeg har mange mapper med bilder som jeg vil kunne få tilgang på å se via iPhoto, men det går liksom ikke. sBare å ta inn enkeltbilder.

File > Import to Library > Velg mappen som inneholder samtlige bilder.

Eller lag en dropbox.

Trodde at aparture var filmredigering?

Nei.

Endret av Rexinor
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...