Martin-sama Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Heisann! Skal ha et bittelite foredrag på tirsdag, og det kan være om hva som helst. Noen som har gode forslag til hva jeg kan snakke om? Gjerne noe som er litt artig, men som også er interessant for folk flest! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Et land du har besøkt? En idrett du brenner for? Den politiske ungdomsorganisasjonen du bruker 4 timer om dagen på? Hamsteren din? Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Noe du vet veldig mye om fra før, slik at du slipper å grave i hodet ditt for å huske det du skal si.. veldig viktig det. Hvis du kan mye om det, blir det også mye bedre å høre på. For da går det mye mer strøkent, og publikum føler at du kan det, og at det ikke bare er noe du har hørt fra andre eller internett, og bare forteller videre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Tilstanden i Burma Verden i dag ? Burde vell egentlig postes i Skole og Leksehjelp Forumet. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 musikk? det er vel noe de fleste hører på. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Takk for mange forslag Akkurat nå står valget mellom en spesifikk del innenfor musikk, jeg kan en del om et par band, kunne tatt det. Kunne godt hatt om Burma og mer alvorlige temaer, men jeg hadde tenkt til å gjøre foredraget til artig og enkelt. Men kom gjerne med flere forslag, er såpass lite at jeg fint kan ombestemme meg imorgen Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Snakk om yndlingsbandet ditt. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå