nor_player Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Hei. - Scandinavian Pkers/skillers - URL/Forum: http://z9.invisionfree.com/Scandinavian/index.php?act=idx Type: P2P Klan Cbt:Skiller 100+ og PKer 110+ Mer info Lenger ned. Vellkommen. Vi her på SP starta for ikke så lenge siden og leter etter nye Medlemmer Som man sier jo fler desto bedre Vi tar imot: * Svenske * Danske * Norske Vi kommer til å ha events så mye vi kan. Noen events vi kommer til å ha er: * BH * CW (castle) * CW (CLAN WARS) * Vinesweeper * Pyramidplunder * KQ trip * GW trip Og mye mye mer..... Vil du joine må du møte våre regs: Pkers: Cbt: 110+ Skiller: Cbt: 100+ Eller Cbt: 3 Minst 5 99 skills. //Hilsen SP Crew\\ Du kan kontakte meg på RS: Nor Player Eller E-Mail: [email protected] Eller på clan Forumet Takk for at du leste og kom gjærne innom. Vil du ikke joine kan du altids registrere deg på siden for å skaffe venner eller noe sånt, Du er altids velkommen til vårt forum. http://z9.invisionfree.com/Scandinavian/index.php?act=idx Runescape Fan Forum: http://z9.invisionfree.com/Runescapefan/index.php? Endret 18. mai 2008 av nor_player Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) --snip-- ingen joiner dette. Endret 3. juni 2008 av Slettet-whwZcV Unødvendig quoting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) ingen joiner dette. Ingen ser en grunn til å poste dette innlegget. Ingen har sagt at du må joine. Ingen grunn til å quote hele førsteposten!!!! Så please.. det er en rekrutteringsforum. Forvent deg ting til alle spill.. .. Endret 27. mai 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Sondrekek Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 ingen joiner dette. Ingen ser en grunn til å poste dette innlegget. Ingen har sagt at du må joine. Ingen grunn til å quote hele førsteposten!!!! Så please.. det er en rekrutteringsforum. Forvent deg ting til alle spill.. .. Helt enig Lenke til kommentar
N0lifer Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Du vet at runescape er -Helt- ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Ifølge deg og meg, ja.. Vet fortsatt om maaaange som spiller det.. Faktiskt fler hundre tusen om dagen. Så slutt å kommenter det. Endret 10. juni 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
N0lifer Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ifølge deg og meg, ja.. Vet fortsatt om maaaange som spiller det.. Faktiskt fler hundre tusen om dagen.Så slutt å kommenter det. Si hva du vil, maaaange spiller det sikkert. Men det er overbelastet med bugs, det er grunnen til at jeg ikke liker det. Lenke til kommentar
Maehra Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Ifølge deg og meg, ja.. Vet fortsatt om maaaange som spiller det.. Faktiskt fler hundre tusen om dagen.Så slutt å kommenter det. Si hva du vil, maaaange spiller det sikkert. Men det er overbelastet med bugs, det er grunnen til at jeg ikke liker det. Ditt poeng? Dette er ett rekruteringsforum. Hva andre folk velger å rekrutere folk til her kan du vel strengt tatt velge å la være å legge deg opp i ettersom forumet har mer en nok kategorier. Hva med å lage en tråd i diskutering av spill der du kan diskutere hvor sykt "0mglol UT l01!!!1!" det er. Endret 10. juni 2008 av Maehra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Word. Slutt å kommenter spill.. -.-' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå