Vaktmestern Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Har meldt meg på til eksamen i 2mx som privatist. I det siste har jeg innsett at jeg ikke har kompetanse nok til å stå på eksamen, om jeg er heldig kan jeg ro i land en toer. Fra før av har jeg 1m og 1x på vitnemålet mitt, hva skjer om jeg ikke avlegger eksamen? Får jeg et vitnemål som da ikke er godkjent eller liknende? Lenke til kommentar
Robols Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg tror du vil gå et vitnemål hvor det står at du ikke ha fullført. For de som blir syke, trenger disse legeatest, og da vil det stå på vitnemålet. Jeg er ikke 100% sikker, men tror det er slik. Lenke til kommentar
cobaye Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Eksamensansvarlig på skolen vår sa at det lønnte seg å møte opp og stryke, framfor å ikke møte opp. Stryker du, kan du ta faget opp igjen. Hvis du ikke oppfyller kravene til generell studiekompetanse, vil du ikke få et godkjent primærvitnemål. Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg har allerede generell studiekompetanse, men om jeg stryker på 2mx vil jeg da fortsatt kunne komme meg inn på høyere utdanning. Er dette jeg lurer mest på. Jeg kommer nok til å avlegge eksamen og heller stryke som dere sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå