Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Min sønn har glemt passordet sitt på sin MSN konto, og kommer ikke inn lenger. Han husker heller ikke det hemmelige spørsmålet/svaret lenger. Tidligere hadde han passordet lagret på msn messenger på PC-en, men den haken tok han vekk en gang, luringen. Og nå husker han ikke passordet. Finnes det noe program eller noe som kan spore opp igjen passordet fra PC-en hans, eller finnes det andre måter å oppspore passordet igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei :)

MSN password recovery har denne muligheten, men du må ha fullversonen av programmet for å kunne se passordet. Dette koster dessverre penger hvis du ønsker å gjøre det på "lovlig" vis... Gratisversonen vil i midlertid opplyse om hvor mange tegn det er i passordet, noe som i seg selv kan være en god start...

edit: har selv prøvd programmet, og det fungerer fint. det krever riktig nok at det tidligere har blitt brukt "lagre passord"-funksjonen.

edit2: JiGGe: ja, det tar 2 (eller kanskje 5) minutt å lage en ny konto, men det å opprette kontaktene kan fort ta år...

Endret av r2d290
Lenke til kommentar
Hei :)

MSN password recovery har denne muligheten, men du må ha fullversonen av programmet for å kunne se passordet. Dette koster dessverre penger hvis du ønsker å gjøre det på "lovlig" vis... Gratisversonen vil i midlertid opplyse om hvor mange tegn det er i passordet, noe som i seg selv kan være en god start...

edit: har selv prøvd programmet, og det fungerer fint. det krever riktig nok at det tidligere har blitt brukt "lagre passord"-funksjonen.

edit2: JiGGe: ja, det tar 2 (eller kanskje 5) minutt å lage en ny konto, men det å opprette kontaktene kan fort ta år...

Hei. Dette programmet funka på de kontoene som hadde brukt lagre passord. Men min sønns konto fant det ikke. Han har brukt lagre passord funksjonen før, men har tatt den bort igjen. Det er derfor han ikke husker passordet heller, for han har ikke skrevet det inn før.

Lenke til kommentar

Prøvde Cain og Abel, det fant kun de samme passordene til de andre kontoene. Det ser ut som om passordet blir slettet fra registeret når man tar vekk haken på "husk passordet". Finnes det noen programmer som kan grave dypere, og lete etter ting som skal være slettet? ting blir vel ikke hundre prosent slettet fordi om man sletter det? Eller noe sånt :)

Lenke til kommentar

Hvor lenge er det siden haken ble fjernet?

Ville det fungert med en systemgjenopretting til tidspunktet da "husk passordet" var enablet, og deretter kjøre "MSN Password recovery"/"abel og cain"?

til trådstarter: ikke prøv det før noen andre har bekreftet/avkreftet at det vil gå.

Lenke til kommentar
gå til hotmail.com

trykk, jeg har glemt passordet.

så vil siden lede deg igjennom gjennopprettingsprossessen.

"Det enkleste er ofte det beste"

Det vil vel ikke fungere? han har ikke det riktige svaret på det det hemmelige svaret, og da kommer du deg vel ikke gjennom denne prosessen?

Lenke til kommentar
gå til hotmail.com

trykk, jeg har glemt passordet.

så vil siden lede deg igjennom gjennopprettingsprossessen.

"Det enkleste er ofte det beste"

Dette har jeg selvsagt prøvd. Og noen ganger er ikke det enkleste mulig å få til...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...