Gå til innhold

AoC: Hvilken class spiller du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Priest of Mitra.

Digger spillet, men er litt usikker på klassen. Spilt wow før og der er jeg vant med at jeg kan heale meg opp hvis jeg blir lav på HP, PoM har bare noen veike HoT spells / healing spells med CD. Så om man ikke klarer drepe mob'en før man selv kommer til 0 HP er man ganke fucka, Hot'ene er ikke nok til at HP går opp, bare at den går seinere ned når man slåss :p Var litt overrasket over det da PoM skal være en sterk healing klasse.

Får nok mer insta heals seinere skal du se :)

Lenke til kommentar
Priest of Mitra.

Digger spillet, men er litt usikker på klassen. Spilt wow før og der er jeg vant med at jeg kan heale meg opp hvis jeg blir lav på HP, PoM har bare noen veike HoT spells / healing spells med CD. Så om man ikke klarer drepe mob'en før man selv kommer til 0 HP er man ganke fucka, Hot'ene er ikke nok til at HP går opp, bare at den går seinere ned når man slåss :p Var litt overrasket over det da PoM skal være en sterk healing klasse.

Det er bare å bruke AoE knockback flittig med healen som har cooldown, og passe på at HoT-en alltid er oppe. Dessuten kan man med feats skaffe seg en cone AoE spell som healer allierte i nærheten av de du skader med den. Bruker du den på en pack med fiender healer du deg selv for en drøss, samtidig som at du skader en del.

Lenke til kommentar

Spiller necro, er lvl 16 no. Storkoser meg :) Var litt svak til å begynne med, men det kommer seg, det kan eg love. Med litt kreativt bruk av for eks "Parasitic swarm" kan du få ei god gruppe med undeads, hodeskaller og frossne kjemper som følger deg. Veldig gøy! Og med DoTs som sprer seg fra mob til mob og ganske god AoE, kan du ta på deg ganske store grupper med litt lavere lvl mobs :)

Kommer nok til å holde meg til denne characteren ei stund! :D

Lenke til kommentar
Priest of Mitra.

Får nok mer insta heals seinere skal du se :)

Det er nettopp det du IKKE får i Age of Conan.

Lenke til kommentar
Er Conqueror

Zoikon_picture008.png

Det ligger jo i navnet så ja, den har fet DPS, noe grp buff og kan bære heavy armor senere i spillet. Er forsåvidt enkel å levle med. Noen tenker på Conqueror på som WoW Paladin, og det vil jeg si at er svært forskjellige Conqueror er mer en DPS warrior en pala, og Conq. er ikke så monotont som Pala. Pala er jo utrolig treg klasse, mens Conq har masse combos og tar vilt mye dps. Så ja de er helt forskjellge.

OHHH takk for denne posten:) Gleder meg bare enda mer til å starte som Conq:) wow dps warrior kopi:) Yessss:)

Lenke til kommentar
Jeg får bare beklage om du er av det inntrykket av World of Warcraft har kommet opp med konseptet om at krigere gjør godkjent skade.

I min iver var jeg kanskje litt uforsiktig med min språkbruk:) Jeg anntyder kun at jeg prøver å lage en AoC char som er mest mulig lik min dps warrior i wow:) Hvem som har kommet opp med konseptet aner jeg ikke, men du har helt sikkert rett i at det ikke er blizzard:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...