Gå til innhold

AoC: Hvilken class spiller du?

Anbefalte innlegg

Ettersom flere har allerede startet og spille så tenkte jeg at jeg skulle lage en tråd om hvilken class du spiller og om du er fornøyd! Vet at det ikke bare er meg som lurer fælt på hvilken class jeg skal spille, så en liten " intro " til den klassen du selv spiller ville vert perfekt.

Mine spørsmål:

Hvilken class spiller du?

Liker du classen? Viss ja, hvorfor? Viss nei, hvorfor ikke? :)

Om du ikke har spilt lenge nok til og oppgi en mening om dette er det unødvendig og svare :)

Takk på forhånd :)

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har startet med en demonologist, er grei nok, men trodde det var en pet-class noe det ikke virker å være foreløbig ihvertfall. Eneste demonen min gjør er å gi meg noen buffs og har ræva damage, burde nok heller ha gått for Necro, men kommer til å spille til lvl 20 med denne først ihvertfall.

Lenke til kommentar

Priest of Mitra. Level 20.

Fantastisk klasse. Føles som en herlig åndelig oppfølger til presteklassen i World of Warcraft, med muligheten til å helbrede gruppa gjennom skaden du selv gjør, utføre hefting healing og slenge rundt seg buffs. De har også god crowd control og snasen AoE-skade, noe som gjør at levling aldri har føltes vanskelig.

Lenke til kommentar
Har startet med en demonologist, er grei nok, men trodde det var en pet-class noe det ikke virker å være foreløbig ihvertfall. Eneste demonen min gjør er å gi meg noen buffs og har ræva damage, burde nok heller ha gått for Necro, men kommer til å spille til lvl 20 med denne først ihvertfall.

Du har ikke gjort leksa di ;) "Alle" vet da at Necromancer er pet-klassen i spillet.

Lenke til kommentar
Tempest of set, groupa opp med enda en tempest. Rå skade AoE, veldig god healing dog ganske squishy.

Begge har samme buffs, men heals stacker så det går bra.

Lvl 20 og noe nå, mål rundt 40 før fredag.

Hvordan er crowd controllen til ToS? Hvikle feats har du/dere valgt?

Lenke til kommentar
Tempest of set, groupa opp med enda en tempest. Rå skade AoE, veldig god healing dog ganske squishy.

Hva er crowd controll? har alltid lurt på det:P

Lenke til kommentar

Har en 5 sec stun (cobra ett eller annet) og en AoE root så langt. Vi har begge gått lighting for max skade og AoE.

Lenke til kommentar

noen som spiller bear shaman, og som vil fortell litt?

Er det sånn at tempest of set må gjøre skade for å kunne heale? å dem kan vel heale seg selv like godt som de kan heale medspillere

Endret av sonca
Lenke til kommentar

Spiller Necromancer. Lvl 10 akkurat nå. Anbefales IKKE!!!!

Dør hele tiden. Klarer såvidt å drepe 2 fiender på en gang før jeg dør... Er på Awekening II hvor jeg må drepe 4 på en gang, noe som er helt umulig. Tror jeg starter en ny klasse.

Lenke til kommentar

Har en 5 sec stun (cobra ett eller annet) og en AoE root så langt. Vi har begge gått lighting for max skade og AoE.

Du nevner de er ganske squishy. Er det sånn at det ville vært vrient å levle/ta flere mobs om gangen hvis dere ikke var to stk?

Spør så mye siden jeg står mellom å velge ToS og PoM...

Lenke til kommentar

Dør hele tiden. Klarer såvidt å drepe 2 fiender på en gang før jeg dør... Er på Awekening II hvor jeg må drepe 4 på en gang, noe som er helt umulig. Tror jeg starter en ny klasse.

Så... Du gir opp pga litt motgang i starten?

Lenke til kommentar

Så... Du gir opp pga litt motgang i starten?

Jepp faktisk. Orker ikke dø på annenhver gruppe med mobs. Sinnsykt irriterende.

Lenke til kommentar

Hva er crowd controll? har alltid lurt på det:P

Egenskaper en klasse har som begrenser muligheten en fiende har til å bevege seg eller angripe.

Lenke til kommentar
Du nevner de er ganske squishy. Er det sånn at det ville vært vrient å levle/ta flere mobs om gangen hvis dere ikke var to stk?

Nei, er vel mer squishy i pvp mente jeg, hadde en fight me oss 2 tempests mot 2 assassins, 1 barb på lvl 15, når de fikk abusha begge oss på en gang var det game over. Squishy er at man har liten buffer, healsa er gode, men man må være rask for å få kastet i pvp.

PvE er enkelt, grei skade, jeg pleier å pulle 2 om gangen og kjøre lightning strike og charged blast til de dør, healing når det trengs.

2 ToS drar som sagt på, tok nettopp 6 dark beasts på vår level på en gang.

Priest healer nok mer, mens ToS har litt bedre forsvar.

Lenke til kommentar
noen som spiller bear shaman, og som vil fortell litt?

Er det sånn at tempest of set må gjøre skade for å kunne heale? å dem kan vel heale seg selv like godt som de kan heale medspillere

Jeg digger den, du er mye melee, healer samtidig (blir bedre jo mer dmg), og kraftigere heal ved "cone heal". ikke beste heal eller dps, men veldig gøy og nyttig i gruppe

Lenke til kommentar

Nei, er vel mer squishy i pvp mente jeg, hadde en fight me oss 2 tempests mot 2 assassins, 1 barb på lvl 15, når de fikk abusha begge oss på en gang var det game over. Squishy er at man har liten buffer, healsa er gode, men man må være rask for å få kastet i pvp.

PvE er enkelt, grei skade, jeg pleier å pulle 2 om gangen og kjøre lightning strike og charged blast til de dør, healing når det trengs.

2 ToS drar som sagt på, tok nettopp 6 dark beasts på vår level på en gang.

Priest healer nok mer, mens ToS har litt bedre forsvar.

Ok, da er det mulig jeg velger PoM. Utfra beskrivelser fra FC så virker det som om den klassen har noe mer overlevelsesevne i PVP. Og det er en pvporientert healer jeg vil spille.

Loeve: Gjort noe PVP enda? Mot verdige motstandere that is... Hvordan tror du PoM vil bli i pvp utfra det du har opplevd så langt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...