Holmgang Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Heisann! Har prøvd meg litt på å laget eget template til en hjemmeside. Når man laster ned templates fra f.eks. zymic.com, er jo templatet delt opp i mange bilder som ligger i mappen images, og index filen må likke med mappen images for at siden skal bli vist skikkelig. Hvordan gjør jeg det? Hvordan får jeg index.php til å henge sammen med disse små bildene? Beklager hvis det er dårlig formulert, håper dere forstår Tusen takk på forhånd Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Hei! Klarte å få delt opp templatet i forskjellig images. Men hvordan får jeg satt det sammen igjen i dreamweaver som et template? Lenke til kommentar
nicholas Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Vel... Det er ganske vidt spørsmål. Siden du høres ut som om du ikke har så mye peiling på photoshop eller dreamweaver jeg ville anbefalt et annet program som er beregnet for folk som deg. Dvs. program som har innebygde templates og hele greia så du kan lage hjemmesider med bare noen få tastetrykk. Photoshop og Dreamweaver er litt mer "profesjonell" type programvare beregnet for dem som har tid og kunnskap og ekspertise til å skape ting helt fra scratch. Så i stedet for å spørre om hvordan du setter opp deler av image i dreamweaver, spør kanskje om hvilke programmer som finnes der ute som er best for folk med veldig lite kunnskap om web og grafikk. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Vel jeg forstår hva du mener, men det som er at jeg faktisk har lyst til å lære det. Så bare kom med hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå