mirgrot Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hei Siden jeg reinstalerte Windows for 2 uker siden har jeg slitt med at skjermen ikke vil ''koble seg til dataen''. Alt er kobla rikig og jeg har til og med tatt skjermkortet ut fra socketen og fjerna unødvendig støv(er litt desperat). Jeg har prøvd med forskjellige skjermer og det er det samme problemet. Skjermen vil liksom ikke gå fra standby modus som den vanligvis er på når PC-en ikke er påslått over til den aktive modusen sånn at jeg kan se noe. Når jeg drar ut ledninga(til skjermen) fra maskinen kommer det ''no signal'' opp på skjermen så jeg antar det ikke er noe galt med selve skjermen. Kortet er radeon 9800. PS: når jeg starter PC-en kommer det også 2 raske pip lyder, hva mener dataen med dette? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hva de pipelydene betyr kan du sjekke i manualen til hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
mirgrot Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Takk men jeg sliter fortsatt med skjerm problemet Lenke til kommentar
kj6yf Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvis du sjekker manualen for hovedkortet ditt så er det kanskje mulig at de to pipelydene kanskje kan gi deg et svar på hva som er feil med skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ta en titt her og se om du finner din bios så du kan tyde de 2 pipe lydene du får. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå