Gamer93 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Emne tittelen sier vel det meste, er klar over at komplett gjør dette men er ikke interessert i gaming PC'ne deres akkurat nå. Hadde vært fint hvis jeg kunne ha valgt en PC for å så skifte ut standard delene til bedre deler i konfigurasjonen ! Endret 19. mai 2008 av Gamer93 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Av dei eg kjem på i farta: - Netshop - Multicom - Shg Lenke til kommentar
Entim Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Netshop PS PCUtstyr Det er de jeg kommer på i farta, pcutstyr sin bygger kunne nok hvært bedre også Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 NetshopPS PCUtstyr Det er de jeg kommer på i farta, pcutstyr sin bygger kunne nok hvært bedre også Lenkje til PS sin? Eg kan i alle fall ikkje finne den... Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 www.ps.no Tenkte direkte til sida der ein kan konfigurere maskina. Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Åja, kunne heller ikke finne PS sin nei. Får heller ikke til å skreddersy på PCutstyr. BTW, hvilken av forretningene leverer raskest? Endret 18. mai 2008 av Gamer93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå