Krokn Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hei Jeg har Logitech G5 mus, av den gamle typen som er organge på midten. Beste jeg har hatt, men er en ting jeg lurer på i forbindelse med laseren. Er såkalt laser mus. Det jeg lurer på i forbindelse med det, er om det skal lyse i det hullet der laseren "kommer ut"? Mener huske gjorde det før, men er litt usikker da. Er lys under/i musen i forbindelse med vektene du kan legge inn da. Kan merke enkelte ganger den henger litt etter, men som regel fungerer den ok. Er i forbindelse med om jeg skal reklamere på den eller ikke. Er ikke optimal føler jeg, da må slå opp oppløsningen de gangene som den henger etter. Men uansett, er det noen som vet om det skal lyse ut av laseren, i likhet med optisk mus? Lenke til kommentar
sniffmaster Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Nei det skal ikke lyse i det hullet hvor laseren kommer ut siden laseren i seg selv er usynlig så er det liten nytte med det røde lyset(på noen muser blå, orange og sikkert andre farger også) bortsett fra om du absolutt vil se hvor laseren peker henne. Jeg har også g5, men det er ikke lys på den heller bortsett fra noen av lysene som er inni musa som det kommer litt lys ut av på under siden, på en eller annen måte Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det er et bittelite lys i min G5, men bare i én helt bestemt vinkel. Og ganske vanskelig å se, akkurat som en liten skarp glo Lenke til kommentar
Krokn Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Nei det skal ikke lyse i det hullet hvor laseren kommer ut siden laseren i seg selv er usynlig så er det liten nytte med det røde lyset(på noen muser blå, orange og sikkert andre farger også) bortsett fra om du absolutt vil se hvor laseren peker henne. Jeg har også g5, men det er ikke lys på den heller bortsett fra noen av lysene som er inni musa som det kommer litt lys ut av på under siden, på en eller annen måte Det er et bittelite lys i min G5, men bare i én helt bestemt vinkel. Og ganske vanskelig å se, akkurat som en liten skarp glo Ok. Da er det ikke noe i veien med laseren da iallefall, da flere har samme som meg. Sikkert samme lyset (i forbindelse med andre funksjonene) som jeg da har sett tidligere. Får vente litt med å sende inn iallefall, da det sikkert bare kommer til å koste mer penger. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) På lasermus ser man gjerne ingenting, men på optiske mus lyser det rødt. edit: Slik jeg har forstått det ihvertfall Endret 18. mai 2008 av nils2911 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå