Gertab Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Heisann! Snublet over denne gamle telefonen og måtte knipse litt. Vet ikke helt hvorfor men likte det. Kanskje fordi det ser ut som den har en lang historie bak seg. Et kjedelig bilde? Eller har det potensiale? Lenke til kommentar
presjes Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg syns det ble et fint bilde jeg Kunne tatt med hele tlf ledningen på sida, og ikke kutte den. Vet ikke om det er croppen din eller bilde du har tatt. Ser en gammel telefon, men ser ikke så veldig slitt ut egentlig. Kanskje litt mindre blenderåpning så alle talla blir skarpe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 har en liknende telefon her hjemme... tror den er litt eldre. Stil på de der! Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Fin ide. Men jeg ville nok satset på en annen bakgrunn, og litt annet lys. Lyset/fargene du har her virker for meg (på en crappy laptopskjerm) som noe flatt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg synes det er et fint illustrasjonbilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå