Raijin Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Haha, Russell Peters, Demille? TS, klart de pulte eller gjorde andre ting. Hun var kaat, han var villig. For de som har lest Tyler Durden: "Follow the shiny thing!" Dere vil kjenne igjen TS' situasjon med en gang. Og som de fleste andre har sagt. Dump henne. Be a man! Do the right thing! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Haha, Russell Peters, Demille? Oui, oui! Men, trodde ingen kom til å skjønne det, very niiiice. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Haha, genial fyr! Anthony by day, Tap-some-bong by night! Sjekk ut "hot cashier girl"-vitsen hans Lenke til kommentar
Tirumtei Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Sikkert utrolig kjipt for trådstarter å lese alt dette men jeg kan GARANTERE deg, kjære deg, at noe skjedde mellom dama di og den fyren den kvelden. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Sikkert utrolig kjipt for trådstarter å lese alt dette men jeg kan GARANTERE deg, kjære deg, at noe skjedde mellom dama di og den fyren den kvelden. Du kan garantere det? På hvilket grunnlag? Lenke til kommentar
MegTipperJeg Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hadde vært ekstremt skeptisk til at de ikke gjorde noe. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Høres ut som om det ikke var rent mel i posen her, ja. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Sikkert utrolig kjipt for trådstarter å lese alt dette men jeg kan GARANTERE deg, kjære deg, at noe skjedde mellom dama di og den fyren den kvelden. Du kan garantere det? På hvilket grunnlag? Fordi Tirumtei er damen hans!!!!!111one Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Litt dårlig gjort synes jeg da. Men er dumt at hun ikke klarte å si ifra hva de holdte på med, slik at du faktisk kunne ta det med ro. Men det at hun sier at hun ikke gjorde noe, trenger jo ikke å være sant da, det kommer ann på om du stoler på henne eller ikke. Jeg har litt vanskeligheter for å stole på folk innimellom, så jeg gneger litt på det og jeg angrer. Jeg synes du bare skal stole på henne, men har hun virkelig gjort noe og du får vite det i ettertid, er nok det det værste. For da blir du virkelig såret, når du har klart å legge det bak deg, kun for at du er glad i henne. (Snakker av erfaring) Håper du selv finner ut hva du vil gjøre og hva du føler! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Syntes virkelig synd på deg :/ Jeg hadde lignende problem, og når jeg tok det opp med hu ble hu drit forbanna. Så hvis jeg hadde vært deg hadde jeg bare lagt det bak deg, stol på henne og gå videre. Alle fortjener en ny kjangse i guess Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Haha! Tuller du? Skal du la damen din valse over deg? Sure, jeg vet at de fleste er tøfler, men... Be a man! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Ikke fanken om du skal gi deg og legge det bak deg. Det kommer til å gnage deg innvendig som kreft hvis du er personen som ikke kan gi slipp på slikt. Og du skal ikke gi slipp på slikt. Når hun gjør dette og stikke av med en annen mens hun er på en fest sammen med deg, bare GUD vet hva hun kan finne på når du ikke er til stedet. Sefølgelig skal man være paranoid når slikt skjer. Endret 10. juni 2008 av Wooho Lenke til kommentar
evn3v3ik Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Dump the bitch Endret 10. juni 2008 av evn3v3ik Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hallo det skjedde i fylla da..? Hadde vært no helt annet hvis det ikke var. begge elsker hverandre jo. Så du kan enten hate henne og slå opp for det hun gjorde eller elske henne som en kjæreste og gi hun en ny kjangse. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hun kan ihvertfall være ærlig og si hva som skjedde. Ellers blir jo resten av forholdet et stort løgn. Om det skjer i fylla eller ei er likegyldig, fylla har ikke skylda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå