Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Var det dårlig gjort av meg?


Gjest 15åringfraye

Anbefalte innlegg

Gjest 15åringfraye

Så jeg hadde fest hjemme hos meg i går. Dama mi var med. Så uttover kvelden. Så ble vi alle litt påvirka av alkoholen . Dama mi begynte å sette seg opp å meg og kose med seg. Så hvisket hun i øret mitt: "Skal vi pule?" Jeg hadde jo en hel gjeng med ungdommer å passe litt på så jeg sa pent nei.

 

Dama mi reiste seg opp igjen og gikk bort til en kar. Og begynte å danse med han. Han begynte å holde rundt henne osv. Hun gjorde det sikkert bare for å misunne meg. Men jeg gikk ut for å ta meg en røyk. Og da jeg var tilbake så fant jeg ikke dama mi eller han karen.

 

Lånte en venn av meg sin mobil telefon og prøvde å ringe dama mi. Men ingen svarte. Så ringte jeg han karen men etter 1-2 pip så la han på. Så fikk jeg endelig tak i han etter 5 ganger at jeg ringte han. Og da svarte han at de kommer om 5minutter. Jeg spurte hvor de var men da bare la han opp. Etter 20 minutter så ringer jeg han igjen igjen legger han på en 4-5 ganger før han sier at de kommer om 10 minutter.

 

Da gikk jeg ut i gangen for å lete etter skoa til dama mi så var de ikke der. Etter 20 minutter så kommer de opp igjen. Og jeg sur som jeg var dytta karen og begynte å slå han. Han ble jo drit sur og prøvde å forklare seg men jeg ville ikke høre etter.

 

Så kom dama mi og forklarte at de ikke gjorde noe. Jeg spurte hvorfor han la på når jeg ringte, hvorfor skoa ikke var der og hvorfor de i det hele tatt stakk av.

Jeg fikk svar som. "Vi var nede i kjelleren hele tiden" "Skoa har vært der hele tiden" og "Vi skulle bare snakke sammen"

 

Men noen timer senere ble jeg og dama mi venner igjen. Og hun forklarte meg at ingen ting skjedde.

Og jeg tror på det. Det viser seg at det ikke har skjedd.

 

 

Jeg har også sagt unnskyld til karen. Og til dama mi.

 

Men dette holder ikke for dama mi. Hun er sur fordi jeg ikke stolte på henne. At henne ville gjort noe sånt. Og sier det ikke holder med en unnskyldning. Og hun truer med å slå opp å greier.

 

Vi har vært sammen i 2 år.

 

 

 

Var det dårlig gjort av meg fordi jeg ikke stolte på henne?

 

Hadde du slått opp med noen pga. av det? Tror du dama mi truer med å slå opp pga. dette her eller at hun nå har en grunn til å slå opp med meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Jeg personlig mener at både du og kjæresten din skal forholde dere til at dette var en fest med alkoholinntak, og da er det slik at tøys kan oppstå. Ikke noe unormalt med det. Dere har vel begge like mye skyld tenker jeg!?

 

Foreslår derfor at dere bare glemmer det hele, og heller tar det litt roligere neste gang!

Lenke til kommentar
Men dette holder ikke for dama mi. Hun er sur fordi jeg ikke stolte på henne. At henne ville gjort noe sånt. Og sier det ikke holder med en unnskyldning. Og hun truer med å slå opp å greier.

Eg må berre seia eg reagerte litt på det du skreiv her. Om det er slik virkar det som om ho "bruker" situasjonen som oppstod til "unnskyldning" for å slå opp med deg. Det blir jo ikkje rett av ho å seia at du ikkje stolte på ho når du ringte såpass mange gonger og aldri fekk noko skikkelig svar. Då må jo sjølv ho forstå at du byrja å bli redd for ho. Spør heller kva du kan gjere for å "gjere ting bra igjen". Om ho likevel truer med å slå opp med deg, vil eg tru at ho har mista følelsane for deg og som sagt bruker ein filleting for å kunne slå opp med deg. Om ho framleis har følelsar for deg vil ting ordne seg av seg sjølv :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonymous_*
Så jeg hadde fest hjemme hos meg i går. Dama mi var med. Så uttover kvelden. Så ble vi alle litt påvirka av alkoholen . Dama mi begynte å sette seg opp å meg og kose med seg. Så hvisket hun i øret mitt: "Skal vi pule?" Jeg hadde jo en hel gjeng med ungdommer å passe litt på så jeg sa pent nei.

 

Dama mi reiste seg opp igjen og gikk bort til en kar. Og begynte å danse med han. Han begynte å holde rundt henne osv. Hun gjorde det sikkert bare for å misunne meg. Men jeg gikk ut for å ta meg en røyk. Og da jeg var tilbake så fant jeg ikke dama mi eller han karen.

 

Lånte en venn av meg sin mobil telefon og prøvde å ringe dama mi. Men ingen svarte. Så ringte jeg han karen men etter 1-2 pip så la han på. Så fikk jeg endelig tak i han etter 5 ganger at jeg ringte han. Og da svarte han at de kommer om 5minutter. Jeg spurte hvor de var men da bare la han opp. Etter 20 minutter så ringer jeg han igjen igjen legger han på en 4-5 ganger før han sier at de kommer om 10 minutter.

 

Da gikk jeg ut i gangen for å lete etter skoa til dama mi så var de ikke der. Etter 20 minutter så kommer de opp igjen. Og jeg sur som jeg var dytta karen og begynte å slå han. Han ble jo drit sur og prøvde å forklare seg men jeg ville ikke høre etter.

 

Så kom dama mi og forklarte at de ikke gjorde noe. Jeg spurte hvorfor han la på når jeg ringte, hvorfor skoa ikke var der og hvorfor de i det hele tatt stakk av.

Jeg fikk svar som. "Vi var nede i kjelleren hele tiden" "Skoa har vært der hele tiden" og "Vi skulle bare snakke sammen"

 

Men noen timer senere ble jeg og dama mi venner igjen. Og hun forklarte meg at ingen ting skjedde.

Og jeg tror på det. Det viser seg at det ikke har skjedd.

 

 

Jeg har også sagt unnskyld til karen. Og til dama mi.

 

Men dette holder ikke for dama mi. Hun er sur fordi jeg ikke stolte på henne. At henne ville gjort noe sånt. Og sier det ikke holder med en unnskyldning. Og hun truer med å slå opp å greier.

 

Vi har vært sammen i 2 år.

 

 

 

Var det dårlig gjort av meg fordi jeg ikke stolte på henne?

 

Hadde du slått opp med noen pga. av det? Tror du dama mi truer med å slå opp pga. dette her eller at hun nå har en grunn til å slå opp med meg.

 

Du bør snu på det og si at hun ikke viste deg respekt. Min erfaring er at folk godt kan vise sinne dersom de blir tatt for løgn. Du kjenner henne best og vet hvordan hun er. Men dette handler egentlig ikke om hvorvidt du stoler på henne, det handler om at hun forlater festen med en annen mann/gutt bak din rygg og i dine venners påsyn. Dersom du ikke får forståelse for det ville jeg dumpet henne, da er det også muligheter for at hun kommer krypende tilbake og ber om unnskyldning. Hvis ikke så er det nok av andre blomster der ute.

Lenke til kommentar

Truer hun med å gjøre det slutt, så si OK - det er slutt.

 

Ikke la hun herse sånn med deg, få slutt på forholdet med søplet.

 

Det hadde jeg gjort, lar meg ikke strekke på den måten, hun er ikke noe å ta vare på.

 

Jeg mener at du gjorde det riktige, hadde de virkelig bare "pratet" så hadde han jo ikke lagt på sånn som han gjorde.

 

Dette er min mening :)

Endret av Daniel_91
Lenke til kommentar

Helt ærlig så tror jeg noe skjedde, høres veldig rart ut at verken dama eller fyren kunne prate med deg.

 

Hvis hun truer deg så gjør det slutt, hun tror hun bare kan leke med deg. Du kan si at du var bekymret for henne og prøvde å lete etter henne. Hun viser deg ikke nok respekt.

Lenke til kommentar

Nå må du ikke være en tøffel og la ho hersje over deg pga det. Ho er ikke helt clean ho heller. Stikker av med en annen fyr, ignorerer når du ringer ho, osv. Sikker på at det ikke skjedde noe? Var dem i kjelleren eller er det bare noe dem sier? Jeg lukter løgn her, og det er god nok grunn til ikke å stole på noen. Og at hun i tillegg ikke kan godta unnskyldninga di etterpå og truer med å gjøre det slutt gjør det ikke bedre

 

Hun er sur fordi jeg ikke stolte på henne. At henne ville gjort noe sånt. Og sier det ikke holder med en unnskyldning. Og hun truer med å slå opp å greier.
Ikke ta meg på ordet nå, men det virker veldig ut som ho har skyldfølelse og prøver å renvaske seg. At hun truer med å slå opp er bare umodent, og om du lar deg true av det så har du tapt. Få henne til å forstå eller kom deg ut på ny jakt Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Dette var absolutt ikke dårlig gjort av deg, jeg ville reagerte mye hardere enn det du gjorde. Dette hadde heller ikke min frue godtatt (at jeg forsvant med ei jente i såpass lang tid og ingen av oss svarte)

 

Mener at du ikke kan ta opp det med "du stoler ikke på meg" når det gjelder alkohol.. da er man ikke seg selv, uansett hvordan man vrir og vender på det. mitt syn anyways!

Lenke til kommentar
Gjest d-_-b

Har vært i lignende situasjon, bare at da var jeg han som 'tok med meg' dama ut mens typen fortvilet prøvde å få tak i henne. "Jada vi kommer snart". Da skjedde det iallefall noe mellom meg og jenta. Virker rart at de forsvinner på den måten uten at det skal ha skjedd noe.

 

Men hadde jeg vært i din situasjon, hadde jeg reagert mye hardere enn det du gjorde. Faktisk grunn nok for meg til å hadde gjort det slutt med kvinnemennesket..

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg tipper det skjedde noe, og nå prøver hun å gjøre deg til den skyldige. Hvis ikke, reagerer hun på en litt merkelig måte. Det siste du skal gjøre er å la henne herse med deg. Truer hun med å slå opp etter den episoden der, er hun ikke noe å samle på uansett.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Jeg tipper det skjedde noe, og nå prøver hun å gjøre deg til den skyldige. Hvis ikke, reagerer hun på en litt merkelig måte. Det siste du skal gjøre er å la henne herse med deg. Truer hun med å slå opp etter den episoden der, er hun ikke noe å samle på uansett.

 

Listen to this guy.

Lenke til kommentar

Det lukter svidd lang vei. Hvis de bare pratet sammen kan de fint ta telefonen. Men det viser jo seg at de var for opptatte til å ta telefonen! Og trenger man å gå et helt annet sted enkom for å holde en normal samtale uten at det er noe mer?

 

Kombinert med forklaringer fra henne og fyren som er like solide som flatbrød når du konfronterer dem, beviser at de hadde noe på gang. Dump kjerringa.

Lenke til kommentar

det var absolutt ikke dårlig gjort av deg.. du ringte flere ganger og de tok ikke telefonen, og når de gjorde det ville de ikke si hvor de var.. konkusjonen du kom frem til er helt naturlig.. og jeg beklager å si at det hørest ganske suspekt ut.. tipper det ligger noe i det TheGnome sa.. ikke ta bull shitten som kommer fra henne.. visst hun virkelig mener alvor i å slå opp på grunn av det der, så burde du slå opp først.. før hun spiser opp selvtilliten din..

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke de gjorde noe, men at hun ville du skulle få inntrykk av det. Hun ville nok gjøre deg sjalu, og at du skulle være mer opptatt av henne. Det liker jenter. Hva du skal gjøre? Vet ikke, syns ikke noe om at hun skal hersje med deg sånn på den måten, men tror ikke at det å slå opp er første og beste løsning. Fortell henne at du ikke setter pris på at hun "kontrollerer" ting på den måten, at det ikke er noe særlig å true med å slå opp. Det sier jo litt hvor mye hun bryr seg om forholdet...

 

Antageligvis bryr hun seg masse om forholdet, men noen jenter sier noe annet for å beskytte seg selv og sin stolthet. Prøv å snakk med henne. Funker det, er det det aller beste =)

Lenke til kommentar

Høres ut som kåt jævelskap i mine øyner. Fikk hun ikke den ene staken håpper hun liegjærne på den ved siden av, alkohol eller ikke. Så bruker hun det mot deg og truer med å slå opp. Da er hun ikke en seriøs kvinne man skal satse på. Dropp henne så blir samvittigheten din bedre også. Du er ung, hun er ikke den eneste kvinnen for deg. Hun burde være glad at du reagerte på den måten du gjorde, at du faktsik mente alvor med han fyren (ikke noe slåsskamp, men alvorsprat), betyr bare at du virkelig bryr deg om henne, noe hun tydligvis ikke gjør om deg.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...