Filosof Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hei! Jeg skal studere ved Universitetet i Oslo til høsten, og kunne dermed tenkt meg å finne en leilighet/hybel i byen. Jeg ser etter en som ikke er altfor langt unna Universitetet, og som ikke har altfor høy pris/leie. Jeg er allikevel veldig usikker på hvor jeg skal lete - og eventuelt hva jeg bør se etter og hva jeg bør unngå. Jeg tror jeg er lettere påvirket av media ol., for jeg er redd for å bli svindlet, ved at noen lurer meg til å betale for mye eller selger meg en skikkelig råtten leilighet. Kan noen være så snill å hjelpe meg? (Absolutt alle tips om jakt på/ kjøp av leilighet - pluss andre nyttige tips til en fersk student - tas imot med stor takknemelighet! ) Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hei! Jeg skal studere ved Universitetet i Oslo til høsten, og kunne dermed tenkt meg å finne en leilighet/hybel i byen. Jeg ser etter en som ikke er altfor langt unna Universitetet, og som ikke har altfor høy pris/leie. Jeg er allikevel veldig usikker på hvor jeg skal lete - og eventuelt hva jeg bør se etter og hva jeg bør unngå. Jeg tror jeg er lettere påvirket av media ol., for jeg er redd for å bli svindlet, ved at noen lurer meg til å betale for mye eller selger meg en skikkelig råtten leilighet. Kan noen være så snill å hjelpe meg? (Absolutt alle tips om jakt på/ kjøp av leilighet - pluss andre nyttige tips til en fersk student - tas imot med stor takknemelighet! ) www.hybel.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå