Cocytor Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det nærmer seg med stormskritt et flatskjermkjøp. Jeg har kommet frem til 2 kandidater, men håper på litt gode råd rundt disse. Håper noen kan hjelpe. Vennligst hold dere til disse modellene og ikke begynn å foreslå større eller mindre modeller eller plasma. 1. alternativ er Toshiba regza 37x3031dg Denne er har fått veldig bra omtale mange plasser. Angivelig fint bilde, også med digital signal via scart (Canal digital), som er det jeg kommer til å benytte. Men den har fått litt kritikk for svartnivå. Link Toshiba 2. alternativ er Samsung 37M87BD. Dette var lenge den eneste jeg overveide, men jo mere jeg leste jo mere skeptisk ble jeg. Jeg har forstått at den kan ha litt problemer med interferens, og at den kan være litt vanskelig å stille inn til gode bilder. Kanskje noe bedre svartnivå? Hvordan er den med signaler via scart fra Canal digital? Link Samsung Begge disse kan jeg få til rundt 7700-7990kr. Hva ville dere valgt. Jeg heller nå mest for toshibaen til tross for at den blir den dyreste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg tror du komme til å få flere svar i tråden du allerede har laget på AVforum. Men jeg kommer til å følge med på denne, da jeg lurer på noe av det samme selv. Lenke til kommentar
Cocytor Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg tror du komme til å få flere svar i tråden du allerede har laget på AVforum. Men jeg kommer til å følge med på denne, da jeg lurer på noe av det samme selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå