Gunder1 Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 Kan ikke huske å ha sett en arkfane med det navnet, skal sjekke med engang jeg kommer hjem. (Tilvenning og Tilvenning fru blom, hva med refleksen da ikke så lett å kontrollere :J Gunder Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 hehehehehhee.... dette er gøy! Har en logitech pussy jeg oxo, en cordless mouseman optical sådan. (for de som ikke kan engelsk: TRÅDLØS OG OPTISK9 hadde omtrent alle problemene som er beskrevet i denne posten og fixa det med følgende løsning (obs...dette er litt ulogisk...): lasta ned nyeste mouseware fra logitech.... starta msconfig og DISABLERTE DEN!!!!!!! Fungerer fjell! .... får ikke samma effekt ved å ikke ha mouseware installert, men med installert og disablert mouseware føngerer optisktrådløsmusa mi som ei hvilken som helst strøken bolle/flagger mus, bare 100000 ganger bedre! Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 16. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2002 Hørtes veeeeldig spennende ut, må jo bare prøve Lenke til kommentar
Zirkle Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Har også Logitech Dual tingen .. Det merklige for min del var : Er vant til kulemus (Logitech Gaming og Razor B2000) Syntes den nye optiske var digg i starten men når jeg skulle snu meg raskt i Q3A "lagget" bildet. Fiks for meg : installerte Det. 23,11 istedet for 22,80 som jeg kjørte.. Det fiksa problemet... Weird? Musa er kopla på USB med MouseWare installer.. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2002 Prøvde og disable, men ingen forbedring på den optiske tråløse, Men skal prøve med 23.11 da jeg også har 22.80. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2002 Nei det er like ille med 23.11 også. Når jeg kun har skrivebordet og beveger musa raskt ser jeg tydelig at musa ikke klarer å følge med. Hvorfor måtte jeg begynne med CS............... Lenke til kommentar
viranth Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 må være du som er treg da, har aldri noe problemer selv med musa i noen FPS spill. /sensitivity 9 pleier somregel å virke =) Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Kjøp en Razor Boomslang 2000 dpi og en fUnc sUrface 1030 sånn som meg.. sett sensitivitet på max og bare flyte... Lenke til kommentar
cpy Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Det kan også være underlaget på bordet el. noe annet...........el p.g.a. hart hørt at trådløst er dårlig under spill. cpy Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 (endret) ------------- Endret 30. april 2008 av Thomas-B Lenke til kommentar
FSOL Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Noen som har er faring med intellimouse explorer ver. 3? Vurderer denne eller logitech dual optical, men logitech musen har bare 4 knapper, mens explorern har 5. Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Sitter her med Logitech Cordless Optical mus, men har aldri hatt problemer med at den ikke reagerer hvis jeg beveger den for fort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå