Gunder1 Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Har logitecs optical keypad + optiske musa som medfølger problemet mitt er: Når jeg beveger musa raskt beveger den seg ikke. Eks når jeg spiller CS og "må" snu meg raskt, så må jeg gjøre dette relativt sakte, beveger jeg musa for raskt reagerer ikke musa. Er det noen som har en løsning på dette. Lenke til kommentar
NeFFtY Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 installer mouseware(ikke at det hjelper sååå mye) KJØP NY MUS!!! Lenke til kommentar
extreme Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Nei.... Det er ingen løsning på dette.. Det er slik Optiske mus er, håpløse i spill som f.eks First Person Shooter.... De beste optiske på markedet er MS Intelli Optical Version 3 og Logitech Dual Optical, men disse er heller ikke like raske som vanlig bollemus [ Denne Melding var redigert av: extreme på 2002-01-11 18:34 ] Lenke til kommentar
joker Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Du kan jo prøve med en annen muse matte da... Eller så har man jo razeren da :smile: Lenke til kommentar
Imhotep Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Jeg har en Logitech Dual Optical og jeg har ikke hatt dette problemet. Beveger jeg musa raskt, snur jeg meg raskt i for eksempel CS. Men hvis du ikke vil kjøpe deg ny mus kan du prøve å skru opp sensetivety i windows og på CS :smile: Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Tror kanskje problemet er der hvis man har TRÅDLØS optisk mus.. det er noe jeg mener da :smile: Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Tror nok kanskje problemet kan ligge i "trådløs" ja :smile: Jeg har en Dual Optical, som fungerer helt topp uansett hvor jeg bruker den. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Jeg har en Logitech Ifeel Mouse, og den fungere problem fritt i alle slags spill, det må være noe annet som er problemet. Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Skaff deg en Logitech Dual Optical den er helt problemfri. Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Jeg har og Logitech Optisk mus, den helt vanlige med scroll . Har helt samme problemet og det begynner irritere meg no jævli ,når jeg skal Rocket Jumpe i Rocket Arena 3, og må snu meg fort , eller en fiende kommer overraskende , så bare hopper musa opp og ned når jeg går fort til siden , så jeg mister da helt oversikten og blir fragget. Har og prøvd med MouseWare driverne som følger med da noen sa at de ville hjelpe, alt som skjedde da var at musa fikk mer sensitivitet , jeg liker å ha lav sensitivitet så jeg kan sikte nøye , og så heller scrolle mye for å kunne bevege mye. Problemet er at jeg er kjeivhendt , så den Dual Optical musa er ikke just så veldig bra passform for meg , men kan vel venne meg til den. Får se.. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 14. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2002 Quote: On 2002-01-14 13:03, CdBuRnR skrev:Jeg har og Logitech Optisk mus, den helt vanlige med scroll . Har helt samme problemet og det begynner irritere meg no jævli ,når jeg skal Rocket Jumpe i Rocket Arena 3, og må snu meg fort , eller en fiende kommer overraskende , så bare hopper musa opp og ned når jeg går fort til siden , så jeg mister da helt oversikten og blir fragget.Har og prøvd med MouseWare driverne som følger med da noen sa at de ville hjelpe, alt som skjedde da var at musa fikk mer sensitivitet , jeg liker å ha lav sensitivitet så jeg kan sikte nøye , og så heller scrolle mye for å kunne bevege mye.Problemet er at jeg er kjeivhendt , så den Dual Optical musa er ikke just så veldig bra passform for meg , men kan vel venne meg til den.Får se.. Jeg er også rimelig misfornøyd ja, jeg synes den har blitt verre med tiden også. Det som er det kjipe er jo at jeg kjøpte den for 2 mnd siden. Lenke til kommentar
Crywolfuhuu Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Jeg har en A4Tech optisk scrollemus. 2 scrollehjul + 5 knapper, og funker utmerket. Praktisk jævel. Og sikkert like bra for en leftis. Kjøp også Entombed: Left Hand Path (så selger du PC'en og kjøper deg en gitar i stedet) Lenke til kommentar
Merathio Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Det er ting man kan gjøre med dette, foreksempel kjører en mus vanligvis i 60Hz, hvis man øker denne til 200Hz vil musa bevege seg mye bedre. Dette kan gjøres med programmer som PS2-Rate. Optiske muser ER like bra som "bollemus", gjerne bedre på mange områder :smile: Mera :smile: Lenke til kommentar
Arpy Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Tips: Dropp å booste Ps2-rate'en. Det suger CPU. Bruk heller usb som kjører konstant på 125. Duger for de aller fleste. Lenke til kommentar
ALeithe Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 I CS kan det noen ganger gå dårlig visst du kjører D3D :smile: _________________ Linux_er_kult. [ Denne Melding var redigert av: ALeithe på 2002-01-15 06:00 ] Lenke til kommentar
hmm Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Har selv logitech dual optical trådløs.. denne fungerer utmerket i alt sa jeg trådløs? jeg mente det motsatte hehe [ Denne Melding var redigert av: hmm på 2002-01-15 07:58 ] Lenke til kommentar
NemesiS Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Jeg har også dual optisk mus.....den er som regel bra men den klikker av og til i CS!!!!=( åssen mus matte bør jeg bruke til sånn type mus? Er det noen som veit hvor jeg kan laste ned PS2-Rate?skal skjekke om det hjelper!!!!!! Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 http://www.students.tut.fi/~zibbo/other/ps2rate/ps2rate.zip Det virker som noen optiske mus har problemer med kjappe bevegelser, mens andre klarer det fint. Det kommer vel an på hvor kjapt og nøyaktig underlaget scannes, mulig at trådløse er tregere pga begrensinger i overføring eller strømforbruk. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 Nå er jeg litt Pissed off, investerte i en ny dual optical den var endel bedre MEN den er også litt treg:-? Jeg så en snakket om 3d jeg har nettopp begynt å bruke open gl skal prøve og gå tilbake til 3d :sad: Maskinen er helt ny så det har ingenting med den og gjøre. Ps Dual Optical var faktisk bedre, men det var drit med ledningen, kan liksom ikke slippe musa lenger da beveger ledningen den litt. gunder Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Har Logitech Cordless Mouseman Optical, og den funker fint for meg. Problemet med skipping var for meg bare en tilvenningssak, kamerater som prøver PC-en min klager høylytt. Det hjelper kanskje også å sette den "orientation" greia i Mouseware. _________________ Athlon 1.0 (@1100) Asus A7V-E IBM 75GXP 45GB 256 MB TwinMos PC166 (@ 2-2-2) Gainward GeForce2 Ti/500XP (@275/530) Win98SE & XP Pro dualboot 3D-Mark 2000 : 8643 (WTF?) 3D-Mark 2001 : 4498 (Jaah) [ Denne Melding var redigert av: Ar`Kritz på 2002-01-15 11:32 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå