lille-hl Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hadde hvert gøy med en mini-amp som passer i gig baggen. bør kunne brukes med 9v. batteri, og hadde hvert greit med mer en to knotter... Overdrive er et MUST! Takker for svar! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) VOX amPlug. Finnes i tre versjoner: AC30, Classic Rock og Metal. Endret 19. mai 2008 av Konnis Lenke til kommentar
Erren Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ikke kjøp Marshall minis, de suger. Jeg kan på det aller varmeste anbefale Fender Mini-Deluxe. Har en slik en selv, og den er fantastisk god i forhold til størrelse og strømbruk, og alle som ser den legger hodet på skakk før over det søte ytre før de får bakoversveis av lyden. Koster 690 kroner, tror jeg, fåes vel i de fleste musikkforretninger der de har mye el-gitarer og sånn, f.eks Imerslund eller Hornaas. Lenke til kommentar
Espaul Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Går ikke på et 9 volts, men er nok en del bedre lyd i denne enn andre mini-"amper" Roland Micro cube Med litt jernvilje, så får du den i gigbag også tenker jeg Lenke til kommentar
Erren Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Da skal du ha en passe stor gigbag Men ja, lyden i en Micro Cube er mye bedre enn andre mini-forsterkere, også får du mye høyere clean-lyd, det får du ikke i Fenderen, f.eks. Dog er den som sagt en del større, men så har den en sånn fancy reim og. Lenke til kommentar
Martinez92 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Da skal du ha en passe stor gigbag Men ja, lyden i en Micro Cube er mye bedre enn andre mini-forsterkere, også får du mye høyere clean-lyd, det får du ikke i Fenderen, f.eks. Dog er den som sagt en del større, men så har den en sånn fancy reim og. forresten har cube'en flere effekter ^^ akustisk simulering, JC clean, å 4 distortion/overdrive... men ingen EQ.. bare 1 "tone-kontroll" (justerer på en måte treble) Martin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå