homersim Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Hei, skal til å oppgradere en pc, og trenger derfor litt hjelp! Jeg vil prøve å holde meg under 4000,- for oppgraderingen, og ønsker en PC som både kan brukes til fotoredigering, 3D-modellering og litt spilling av nyere spill (Cod 4). Fra før (av deler som kanskje kan brukes) har jeg 2 S-ATA-harddisker, 1 IDE-harddisk, DVD-/CD-spiller og et Chieftec kabinett med 360 W strømforsyning. (Skjerm, tastatur, mus og høyttalere er også på plass) Delene jeg har valgt meg ut foreløpig er: CPU: AMD Athlon 64 X2 5000+ Black Edition HK: Asus M3N-H/HDMI Skjermkort: Asus EN8800GT/G/HTDP/512M Minne: OCZ Gold XTC 4096 MB DDR2 PC6400 Noen innvendinger mot denne kombinasjonen? Bør jeg koste på meg en ny strømforsyning? Er hovedkortet kompatibelt med kabinettet? Noen som har erfaring med Zalman CNPS7000B-AlCu på denne sokkelen/hovedkortet? Takker for hjelp! Endret 18. mai 2008 av homersim Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvis du ikke kjører Vista trenger du ikke så mye RAM, ellers ville jeg også hatt noen kroner i reserve til en 500W PSU om den du har ikke holder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå