boffeeen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hei. Driver med et skoleprosjekt i markedsføring og ledelse hvor jeg skal starte en bedrift som skal selge litt mer ukjente, eksklusive produkter innenfor HiFi. Trenger derfor et par navn og kanskje et par urler til noe annet enn de du finner hos HiFi-klubben. Takktakk Lenke til kommentar
fhl Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Du kan jo se litt på merkene til andre norske forhandlere, her er noen: Lyric Hifi PM Audio HiFi-Guiden Audio Art Soundplanet Høium Hifi Du finner også masse på linksiden til Hifisentralen. Frode Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 www.surround.no de selger XTZ og Dynavoice Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Martin logan høyttalere kan du jo markedsføre Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 www.surround.no de selger XTZ og Dynavoice Imo. er dei verken ukjente eller eksklusive. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 NVM NEMUR Levert dagen etter topic, så, eh. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hva endte du opp å skrive om da? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 SKrev ingen merker, tenkte bare på det som en bonus siste dag. Skulle skrive en total analyse av en bedrift som jeg skulle starte, valgte HiFi, selvom jeg ikker noe genuint interessert i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå