nummer40 Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Ok, så jeg har en eldre Razer Diamondback. Den har nå nylig sluttet og virke. Jeg har ikke peiling på hvorfor, men når den står vanlig på bordet, lyser den ikke og musepekeren på skjermen nekter og bevege på seg. Om jeg holder den opp-ned, lyser den rødt og fungerer om jeg stryker fingeren over det røde lyset. Om jeg rister på den lyser den rødt en gang iblant, men bare i ett kort sekund. Edit: Det står også at jeg mangler en driver, men jeg har brukt musen på samme maskinen før. Har ikke spenn nok til ny mus heller Endret 18. mai 2008 av nummer40 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Høres ut som en eller annen form for kontaktfeil Lenke til kommentar
nummer40 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 det jeg også tror... Men jeg kan jo alltids styre under bordet, ettersom at den funker imens hele musa er opp ned Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 det jeg også tror... Men jeg kan jo alltids styre under bordet, ettersom at den funker imens hele musa er opp ned Sku opp musa, let etter typiske punkter hvor det er dårlig kontakt. Ta et stykk loddebolt og fiks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå