Matshaugl Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Skulle redde noe dokument for noen med død pc. Kobla på deres harddisk. Tok ut det jeg trengte og kobla den fra igjen. Når jeg startet opp fikk jeg ikke signal på skjermen. Hardware: Asus P5W DH Deluxe,OCZ modstream strømforsyning, PowerColor x1950 xtx og E6600. Har strippa den for all unødig hardware og resett bios. Fortsatt "no signal" på skjermen. Ved siden av der du kobler til 6pins strøm til skjermkorte lyser det et rødt lys. Husker ikke om det lyste rødt før. Har prøvd med et GeForce kort jeg lånte av en venn, men samme probleme. Ser at mange andre på forumet har hatt lignendes problem, men da ofte rett etter pcn er bygd. Pcn er rett over ett år gammel. Så jeg rekner med garantien gjelder enda. (pcn er bygd og ikke kjøpt hel) Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 kontroller at alle ledninger fra psu-en sitter godt. mulig psu-en er defekt Lenke til kommentar
Matshaugl Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Problem løst. Ene firepins strømkontakta har løsna. Oppdaga det ikke før jeg kobla ut alt det unødvendige og fikk ut alt rote. Det var godt gjømt bak cpu vifta. Nesten litt flau no.. hehe Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 ikke noe å vær flau over hehe...den desidert vanligste årsaken til at en pc ikke funker eller ikke fungerer ordentlig er ledninger og koblinger så du er definnitivt ikke alene hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå