Gå til innhold

Trenger seriøst hjelp. Formatert og finner ikke drivere!!

Anbefalte innlegg

Hei jeg har et stort problem. Kjæresten min har en Siemens Lifebook E series laptop. Hun hadde win 98 og jeg klarte å formatere pcen hennes (Ikke spør hvorfor/hvordan). Jeg la inn Windows XP for henne, og jeg har støtt på et stort problem. I enhetsbehandling kommer det en "ukjent enhet" og når jeg trykker på detaljer så sier den at den ligger på:

Intel 82371AB/EB PCI til ISA bro

Jeg har prøvd å søke litt på google uten hell. Så tenkte jeg at jeg kanskje burde besøke hjemmesiden til produsenten for å se om de kunne hjelpe meg litt med drivere. Men problemet mitt er at jeg ikke vet akkurat hva denne laptopen heter. Når jeg ser bak på laptopen så står det:

LifeBook E Series

Reg No: E-6540 Part NO

Fujitsu Limited Made in japan

OEM: LifeBook E - xxxx BS002 AP009

Så står det videre

ABN: K93-V170-989

LKN: NOR - 93170-002

G4/M8

Identnr: YBLX029141

Som sagt, dette sier meg nada. Det er her jeg trenger hjelp. For jeg tenkte hvis jeg kunne finne ut hva slags laptop dette er så kanskje jeg kan hente alle drivere til denne laptopen for windows xp. Kan noen hjelpe meg på rett spor?? Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du skriver jo selv at du har en Siemens (eller Fujitsu-Siemens som de heter nå), hva er da problemet???  

Tok 5 minutter å finne, så værsågod: Drivere

Altså jeg trodde det var et eller annet nr som jeg trengte (Kan ikke bærbare). Anyway håper de der funker. Tusen hjertelig for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...