CaSh Skrevet 7. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2003 Hei jeg har et stort problem. Kjæresten min har en Siemens Lifebook E series laptop. Hun hadde win 98 og jeg klarte å formatere pcen hennes (Ikke spør hvorfor/hvordan). Jeg la inn Windows XP for henne, og jeg har støtt på et stort problem. I enhetsbehandling kommer det en "ukjent enhet" og når jeg trykker på detaljer så sier den at den ligger på: Intel 82371AB/EB PCI til ISA bro Jeg har prøvd å søke litt på google uten hell. Så tenkte jeg at jeg kanskje burde besøke hjemmesiden til produsenten for å se om de kunne hjelpe meg litt med drivere. Men problemet mitt er at jeg ikke vet akkurat hva denne laptopen heter. Når jeg ser bak på laptopen så står det: LifeBook E Series Reg No: E-6540 Part NO Fujitsu Limited Made in japan OEM: LifeBook E - xxxx BS002 AP009 Så står det videre ABN: K93-V170-989 LKN: NOR - 93170-002 G4/M8 Identnr: YBLX029141 Som sagt, dette sier meg nada. Det er her jeg trenger hjelp. For jeg tenkte hvis jeg kunne finne ut hva slags laptop dette er så kanskje jeg kan hente alle drivere til denne laptopen for windows xp. Kan noen hjelpe meg på rett spor?? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
HawP Skrevet 7. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2003 Du skriver jo selv at du har en Siemens (eller Fujitsu-Siemens som de heter nå), hva er da problemet??? Tok 5 minutter å finne, så værsågod: Drivere Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2003 Du skriver jo selv at du har en Siemens (eller Fujitsu-Siemens som de heter nå), hva er da problemet??? Tok 5 minutter å finne, så værsågod: Drivere Altså jeg trodde det var et eller annet nr som jeg trengte (Kan ikke bærbare). Anyway håper de der funker. Tusen hjertelig for hjelpen Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg installerte samtlige drivere, men det stod på siden at det ikke har kommet driver til min ukjente enhet enda Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 7. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2003 Test dette : http://www.storagedrivers.com/drivers/69/69281.htm Kan være det hjelper Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 7. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg installerte samtlige drivere, men det stod på siden at det ikke har kommet driver til min ukjente enhet enda Du har ikke smelt inn noe "3.parts" pcmcia kort i laptop'n da? Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2003 Finnes bare en ISDN pcmcia kort og den har jeg funnet drivere til. Tror ikke det finnes andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå