Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Trenger en 48 trial kode for Live

Bluth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har :p

Men hvorfor skal jeg gi den til deg? Det minte meg litt om sånn nettspill. Hva heter det? Nordicmafia?

Edit:

Dette er ikke stedet for å spørre om slikt ;)

jeg trenger en bank full av penger, pm hvis det er noen som har
Hvorfor ikke bruke den fellestråden for dette?

Og jeg har flere sånne kort men du får ingen. Ser på deg som en sånn sigøynertigger.

Kjøp heller 1 års abb

Hvis dere ikke har som hensikt å være til hjelp eller oppføre dere skikkelig så vennligst hold kjeft :)

Lenke til kommentar

Jeg må spørre dere som ikke gir bort.. Hvorfor tar dere vare på de, om dere aldri kommer til å bruke de? Selv var det ikke lenge siden jeg gå bort en måned til noen her.. Da jeg akkuratt hadde kjøpt meg ett 13måneders kort selv.. og brukt det dagen før.. Jeg kunne selvfølgelig la det ligge her, og glemme av det etter 2-3 måneder.. Eller så kan jeg være snill og gi det bort.. Selv trengte jeg det ikke! :)

Til trådstarter er det jo lov å være litt hyggeligere i spørremåten da riktignok.. anyway.. Er ikke alle som har Visa kort, og om de virkelig vil spille idag, og ikke har noen kort liggende selv, er det vel ikke så dumt å spørre her? Da man vet at mange har slikt liggende.. Og kanksje man er heldig og får 1 måned til og med!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...