aldrimerforum Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 (endret) ee Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Åh, så flink gutten er. *applaus* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Vi er stå stolt over deg! Men jeg liker ordet Thread bedre. Lenge leve engelsk! :wink: Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Men jeg liker ordet Thread bedre. Lenge leve engelsk! :wink: det skal jeg si meg enig i... ... sier heller Thread enn Tråd... selv om det betyr akkurat det samme, høres tråd HELT rart ut Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Bruker vol for det meste thread jeg også. Tråd = norsk = stupid (ihvertfall mmye av det) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Bruker vol for det meste thread jeg også. Tråd = norsk = stupid (ihvertfall mmye av det) hmm Nostradamus = norsk og siden "norsk = stupid" så får vi: Nostradamus = stupid Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Som om det kun er det som er problemet. I denne tråden her har jeg sett nesten ti slurvete skrivefeil. Alle i poster der personene klager over de som blander de to ordene. Jeg skriver en post. Den er postet i en tråd (thread). Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Nostradamus = norsk og siden "norsk = stupid" så får vi: Nostradamus = stupid jeg kan ikke gjøre noe annet en å si ..... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Nostradamus = norsk og siden "norsk = stupid" så får vi: Nostradamus = stupid Lenke til kommentar
eab Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Kan alle som virkelig trengte denne oppklaringen vennligst rekke opp hånden? Og kan alle prøve å skrive korrekt bokmål eller nynorsk? Det er barneskolekunnskap og alle her har vel fullført barneskolen? Er folk bare slurvete eller har størsteparten av folket lese/skrivevansker? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Vi er stå stolt over deg! Men jeg liker ordet Thread bedre. Lenge leve engelsk! :wink: True true! Missa like englsih better kuz it sounds cooler? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Kan alle som virkelig trengte denne oppklaringen vennligst rekke opp hånden? Og kan alle prøve å skrive korrekt bokmål eller nynorsk? Det er barneskolekunnskap og alle her har vel fullført barneskolen? Er folk bare slurvete eller har størsteparten av folket lese/skrivevansker? *putte hendene så langt ned i bakken han bare makter* Ang skrivingen, antar jeg at man skulket skolen for å få sitte foran skjermen. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 (endret) e Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 hmm Nostradamus = norsk og siden "norsk = stupid" så får vi: Nostradamus = stupid I dag ønsker jeg og nominere dette innlegget for> Dagens innlegg! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Kan alle som virkelig trengte denne oppklaringen vennligst rekke opp hånden? Og kan alle prøve å skrive korrekt bokmål eller nynorsk? Det er barneskolekunnskap og alle her har vel fullført barneskolen? Er folk bare slurvete eller har størsteparten av folket lese/skrivevansker? må man ha fullført barneskolen for å bruke forumet? æsj da kan ikke jeg være her ble for vanskelig for meg klarte det bare ikke Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Bruker vol for det meste thread jeg også. Tråd = norsk = stupid (ihvertfall mmye av det) hmm Nostradamus = norsk og siden "norsk = stupid" så får vi: Nostradamus = stupid Tenkte på norsk som språk, ikke nasjonalitet. Skal prøve å uttrykke meg litt tydligere i fremtiden. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Men jeg liker ordet Thread bedre.Lenge leve engelsk! :wink: det skal jeg si meg enig i... ... sier heller Thread enn Tråd... selv om det betyr akkurat det samme, høres tråd HELT rart ut Jepp, hvis det først skal være norsk, skal det være skikkelig norsk. Dette er min første (og, kanskje eller ikke, siste [heh, gøy uttrykk]) post i denne hyssingen Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Bruker vol for det meste thread jeg også. Tråd = norsk = stupid (ihvertfall mmye av det) hmm Nostradamus = norsk og siden "norsk = stupid" så får vi: Nostradamus = stupid hmm anders leipsland = norsk og siden "norsk = stupid" så får vi: anders leipsland = stupid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå