Distressor Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Portal of Zabulon - The Signal Begynner å nærme meg ferdigstilling av en låt jeg har sitti med en stund. En kamerat står for vokalen, jeg spiller gitar, bassgitar og synth selv, trommene har jeg programmert. De låter litt halv-cheesy ennå sammenlignet med EZDrummer og BFD, men jeg planlegger å erstatte de med mitt eget trommespill senere. Edit: trommene er nå byttet ut med akustiske trommer Inspirasjonskilder er bl.a Meshuggah, In Flames, Soilwork, Opeth og Tool. Utstyr er: Epiphone Les Paul Gothic Kawai bassgitar M-Audio Axiom 49 tangentfjøl Mapex Mars Pro med DW-skarp og div. cymbaler Mac med Pro Tools LE 7.0 og Digi002 Guitar Rig 2 Diverse softsynther og stæsj Bilde av "studio" Endret 19. mai 2009 av Distressor Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Dette kan bli stort! Stå på, men dere skulle fiksa litt her og der på lyden. Vokalen var veldig vanskelig å høre til tider og trommene var litt i bakgrunnen også synes jeg, men en veldig god start! Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Dette kan bli stort! Stå på, men dere skulle fiksa litt her og der på lyden. Vokalen var veldig vanskelig å høre til tider og trommene var litt i bakgrunnen også synes jeg, men en veldig god start! Hm. Ja, det hender det er lett å skru vokalen litt for lav når man kjenner teksten selv Skal se litt på det, men vil ikke at den skal bli for dominerende heller, for det er i grunn gitarene og rytmikken som jeg ser på som drivende for låta. Trommene skal jeg som sagt bytte ut senere. Takk for innspill Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Trommene har jeg nå spilt inn akustisk. Linken er den samme, for de som måtte være interessert i å høre. Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Takker så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå