Kirkeby Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Kan noen gi meg et lynkurs i hvordan jeg vet hva som er framme og bak på en vifte? I tillegg til hvilken vei den snurrer (med eller mot klokka)? Har forøvrig tre mist vifter med logo på den ene siden, så jeg regner med at det er den siden som fremsiden, men det er aldri lett å være sikker. Greit å vite, slik at en unngår at alle viftene pumper inn luft Kanskje et dumt spørsmål men jeg stiller heller et dumt spørsmål enn å stresse med det etter at jeg har fått gang på PC-en... Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Eg fann eit svar på dette spørsmålet her: The air goes in through the side that has just the fan rotor and comes out the back where the motor attaches to the rest of the fan frame. As 2pistolpacker said , the side with the sticker is where the air comes out. Vonar dette kan vere til hjelp. Lenke til kommentar
Kirkeby Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Det enkle er ofte det beste: the side with the sticker is where the air comes out. Takk for hjelpa! Kjekt å sjå ein som nyttar Noregs verkelege språk. Lenke til kommentar
FCW Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Er også to piler innprentet i plastikken, som viser både rotasjonsretning og retning til luftstrømmen. Kan være litt vanskelig å sjå. Endret 18. mai 2008 av FCW Lenke til kommentar
Kirkeby Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Takk, skal se etter det Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Etterhvert ser du også retningen på luftstrømmen ved og se på viftebladene også.. Uten at jeg helt klarer å forklare det helt med noen få setninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå