eminem1 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Hallo... Jeg har en del problemer med vista.. Får opp at "internet explorer har sluttet å virke" når jeg åpner IE7 Får opp samme mld når de gjelder, media player, Steam, når jeg skal laste ned/inn/ut noe.. Hvis Vista finner en løsning, så er det "dep(Datakjøringsforhindring)" som er problemet, men får det forsatt ikke til.. Har prøvd dette: 1. Klikk for å åpne System. 2. Klikk Avanserte systeminnstillinger. Hvis du blir spurt om administratorpassord eller - bekreftelse, må du skrive inn passordet eller gi en bekreftelse. 3. Under Ytelse klikker du Innstillinger. 4. Velg kategorien Datakjøringsforhindring, og klikk deretter Slå på DEP for alle programmer og tjenester, bortsett fra de jeg velger. Trenger hjelp..Takk Endret 20. mai 2008 av eminem1 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Dette høres veldig ut som du har fått virus. Har du sjekket maskinen med en online scanner eller noe? Lenke til kommentar
eminem1 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Dette høres veldig ut som du har fått virus. Har du sjekket maskinen med en online scanner eller noe? Har scannet pcen med Trend Micro og jeg hadde noe virus, men når jeg eks laster ned steam, så kommer det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå