Gå til innhold

Synth, electronica. Instrumental. Tidlig 90-tall. Spore opp CD.

Fokalu

Anbefalte innlegg

Da jeg var rundt ti år gammel hadde min søster, som er åtte år eldre enn meg, to CD-er med instrumental synth, electronica, eller noe i den retning, ikke helt sikker på hva som vil være den mest korrekte betegnelsen. Denne musikken var helt fantastisk husker jeg, men så ble cdene stjelt, og jeg glemte både de og musikken. Men for noen år siden våknet disse minnene til live, og jeg har fra tid til annen gjort spede forsøk på å finne ut hva det var, men uten særlig suksess. Kanskje kan dere hjelpe?

Dette er som sagt tidlig nittitall, coveret på den ene syns jeg å huske var stort sett svart og en dyp grønnfarge, sammen med kanskje noe gult, rødt og lilla. Jeg syns å huske at det var snakk om lasersynth kanskje. Det er også mulig at en kar hadde på seg hansker og spilte på faktiske lasere, men det kan være at hodet mitt har forvridd minnene litt.

Dette er kanskej ikke så mye å gå på, men om noen skulle klare å finne ut av dette hadde jeg blitt veldig glad. Om dere ikke vet hvilken cd det er, så kan dere kanskje peke meg i retningen av et litt mer spisset forum?

På forhånd, takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...