b-real Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 :serdere...jeggirmegfan: selvsagt så er det folk som ikke forstår hvorfor jeg laget denne threaden, og det var at jeg er lei av , threads... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 (endret) e Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Disse trådene er like interesante som "Hvorfor klør vi menn på testiklene" tråden og lignende søppeltråder dere starter. Hele Off Topic burde vært fjernet. Latterlig, latterlig og latterlig... des,OUT! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Disse trådene er like interesante som "Hvorfor klør vi menn på testiklene" tråden og lignende søppeltråder dere starter. Hele Off Topic burde vært fjernet. Hallo? "Hvorfor klør vi menn på testiklene" er jo en av de mest geniale threads på dette forumet. des,OUT! Ja ut med deg. newkid Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Newkid? Reg. en mnd. etter deg bare... Jeg var for f... meg den gang de brukte delphi forum... Nok om det, dere har en syk sans for humor, syk... des, OUT! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Newkid? En mnd. etter deg bare... des, OUT! Newkid ja... (og skulle ikke du ut?) Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Var med lenge før de i det hele tatt fikk forum. Nei, slike folk som har som hobby å sitte her å poste giddder jeg ikke legge meg ut med, de vinner uansett... en kommer, noen går... Skip O' Hoy... des, OUT! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 humbug Hvis off-topic er så mfælt, hvorfor er du her da? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Desdichado har jo postet i mange søppel-thread'er da.. skjønner ikke hva han klager over Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Det var vel en smule ironi i mitt første innlegg i denne posten... des, OUT! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 humbug Hvis off-topic er så mfælt, hvorfor er du her da? des, OUT! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Først så klager du på at alt er så dårlig og så forsetter du å poste her. Endelig en som har forstått meninga med OT! B|Real inn! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Nok om det, dere har en syk sans for humor, syk... mhm! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Folk i søppel er ikke som andre folk.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Folk i søppel er ikke som andre folk.. de er bedre Kebab, OUT! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 La oss beholde søppel slik den er! Her kan alle vi weirdos, nerds, cool guys (me) hot nerds (penta) samles! Lenke til kommentar
Odden Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 mange threads er geniale, altfor mange flere er totalt idiotiske... ergo flå en katt.. nei glem det. uansett så er jeg lei av alle de plagiat-threadene som kommer i hytt og vær. det holder med en thread om et tema, ikke 23 forskjellige threade som tar for seg forskjellige aspekter ved samme tema. som et eksempel kan vi ta en thread om en ku: tall reprensenterer generasjonene av threads om følger 1. "hva er en ku" 2. "hva spiser kua" 3. "hvorfor spiser kua" 4. "hvem spiser kua" 5. "hvordan får kua plass i skinnet" 6. "kan jeg få lov til å slakte en ku??" 7. "MØØØ" 8. "hvordan ser en en ku" 9 "hva er en ku?" det er faenmeg en evigvarendes sirkel. en kan begynne med en thread og en kan banne på at innen et halvt år så er en ny thread med nøyaktig det samme innholdet postet og en ny runde begynner igjen. det samme gjelder de ":****:" threadene. HERREGUD SKAFF DERE ET LIV, og slutt å plagier andre sine verk. men en utrolig ubehagelig hilsen som inkluderer en buttplug opp i nesa til b|real: Jostein Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Disse trådene er like interesante som "Hvorfor klør vi menn på testiklene" ! Dette er eneste tråden som holder søppel levende atm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå