Bruker-93156 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Hva om man skriver kjapt? Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hva om man skriver kjapt?Da har man sjelden så mye konstruktivt å si uansett hva bildet inneholder. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 TAKK! Det er det som er poenget med tråden, NAKENHET kan lure oss til å tro et bilde er bedre enn det det er!Javel? I så fall har det blitt skapt mye røre, for relativt lite. jepp, folk har følt seg fornermet osv, og synes at å rakke ned på meg er KJEMPEMORRO! Det lange innlegget mitt inneholdt mye, ikke bare et spørsmål, men hovedpoenget er at nakenhet kan gjøre bilder bedre, bare fordi det er noe vi liker i det, altså så er ikke bilde SÅ bra som vi trodde. Ser ut som om det går rett vei nå... Nakenhet er en av mange virkemidler for at et fotografi skal fremstå som interessant. Hvis nakenhet hever kvaliteten av et fotografi så hva er det som er galt ved det? Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Beklager, men jeg skjønner fremdeles ikke at det er noen stor problemstilling å diskutere... Jeg sitter i hvert fall igjen med inntrykket av at det er en relativt stor mengde brukere her som faktisk klarer å la vær å frikoble hjernen bare fordi det er snakk om et nakenbilde, og er i stand til å vurdere det på en saklig måte. Når man publiserer et bilde for å få kritikk, så vil man uansett få en viss mengde ubrukelige kommentarer og noe nyttig kritikk. Kommentarer som "OMG! Nice tits!" er ubrukelige uansett om det er snakk om damer eller blåmeis. Det blir jo opp til fotografen å sortere ut den delen av kritikken som faktisk er nyttig for hans/hennes virke som fotograf og hva som bare er støy. Har det egentlig så mye å si om nakenbilder genererer litt mer støy enn andre sjangere? Endret 20. mai 2008 av Sutekh Lenke til kommentar
fototim Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Har det egentlig så mye å si om nakenbilder genererer litt mer støy enn andre sjangere?Er den støyen et resultat av undereksponering? Hehe, tog du an? Dobbel bunn og greier. Jeg er virkelig festelig i kveld. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Eg tog'an, underliv... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Eg tog'an, underliv...Ja. Men ikke bare det. Tenk og eksponering og oppmerksomhet. Tema for tråden altså Den var virkelig fiffig skjønner du Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Skal si du er i slaget... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Skal si du er i slaget...Vårkåt. Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Eg tog'an, underliv...Ja. Men ikke bare det. Tenk og eksponering og oppmerksomhet. Tema for tråden altså Den var virkelig fiffig skjønner du du var virkelig i slaget her ja. Gliste godt her jeg satt når den kom... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Et lite innspill i kunstdebatten vår http://forums.dpreview.com/forums/read.asp...essage=27979738 Jeg så ikke så nøye på bildene, reagerte spontant, og posta en krass avskyerklæring. Fordi jeg ikke kjente konteksten, så misforsto jeg fullstendig. Først følte jeg meg ganske dum. Så gikk det etterhvert opp for meg at min reaksjon var den sunde. Jeg gikk grundig i baret. Og for alt jeg vet, ble jeg en del av kunstprosjektet. En ganske tankevekkende prosess jeg gikk igjenom. Endret 20. mai 2008 av fototim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå