stonhans Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg skal sydover i sommer, 5-6 timer med fly..ipod1 min fylles med musikk. Men jeg føler liksom ikke helt at standardproppene holder mål. For meg er det viktig at musikken ikke høres av alle andre på flyet, headsettet bør derfor være ganske lydtett fra utsiden. Prislappen må ikke overstige 800,- ... jeg vet dette høres dumt ut. Ettersom om dette er billig for et headsett i den klassen, men jeg tenkte på dette? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=70835 Er det noen andre, med et annet forslag? =) Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg skal sydover i sommer, 5-6 timer med fly..ipod1 min fylles med musikk. Men jeg føler liksom ikke helt at standardproppene holder mål. For meg er det viktig at musikken ikke høres av alle andre på flyet, headsettet bør derfor være ganske lydtett fra utsiden. Prislappen må ikke overstige 800,- ... jeg vet dette høres dumt ut. Ettersom om dette er billig for et headsett i den klassen, men jeg tenkte på dette? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=70835 Er det noen andre, med et annet forslag? =) Du kan jo også se etter øreplugger som demper maasse støy og sperrer lyden inne. Som foreks sennheiser cx300 ? Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Koss PortaPro er og blir best! Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Koss PortaPro er og blir best! Men stenger den lyden ute? Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 20. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2008 Koss PortaPro er og blir best! Men stenger den lyden ute? Nei. Så hvis du på ingen måte kan overstige 800 kroner, så hadde jeg fulgt MagicCheesballs anbefaling, og kjøpt et par propper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå