Dyrehagen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Var hos en bensinstasjon for noen dager siden og spurte om de hadde noen ledige ekstrajobber til meg, men istedenfor å be om CVen min, som jeg faktisk klarte å lage på egen hånd (!), ba de om en jobbsøknad. Typisk. Jeg aner vel ikke hvordan man skriver en jobbsøknad! Har sett litt rundt på nav.no, men på meg virker det som om søknadsmalene der er altfor formelle, dette er tross alt bare en ekstrajobb jeg vil ha. Alt denne bensinstasjonen trenger å vite om meg, står allerede på CVen... Noen som har noen gode tips til hva jeg kan putte i jobbsøknaden min? Navn, mail, tidligere jobberfaring osv. står allerede på CVen. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Eit grovt lite utkast: Dyrehagen dato Gateadresse 4444 Poststed Bensinstasjon Gateadresse 4444 Poststed Søknad om deltidsjobb skriv litt om deg sjølv, kanskje interesser, tidligare jobberfaring, kanskje korleis du er som person osv.... mvh underskrift Dyrehagen Endret 18. mai 2008 av avRack Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Dyrehagen: Søknader skal være formelle. Bruk en av malene du finner. Dagbladet sin er bra: http://www.dagbladet.no/dinside/2001/05/30/260944.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå