Henry9 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 på sony sin greie i London viste de fram mer Little Big Planet som dere kan se her Hva syns dere om spillet? Jeg syns det ser veldig artig ut Genialt spill ;D Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Elsker det allerede! Tror årets spill står mellom MGS4 og LBP. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 ser helt konge ut.. personlig så hater jeg å lage brett i spill, men jeg regner med at det er nok av kreative hoder der ute som lager mye kult Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Dette spillet har vert et kjøp for meg i over et år! Dette spillet SKAL jeg ha...for faen! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Elsker det allerede! Tror årets spill står mellom MGS4 og LBP. Tror nok GTA4 allerede har den tittelen ganske sikkert plassert i lommen Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Elsker det allerede! Tror årets spill står mellom MGS4 og LBP. Tror nok GTA4 allerede har den tittelen ganske sikkert plassert i lommen Ikke i min bok! Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg solgte min PS3 for ikke lenge siden. Tror dette blir et spill som gjør det verd å eie konsollen igjen. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Nå begynner dette spillet å se virkelig bra ut! Sist jeg sjekket det ut så jeg noen videoer av mange av de samme brettene som i denne videoen. Men den gangen var det fult av små bugs. Nå ser det ikke ut til at det er nesten noe bugs igjen! Så dette blir garantert råbra! Håper spillet selger bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå