theboss22 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) HeiHei.. Trenger et Videoredigeringsprogram som er enkelt og gratis jeg.. Trenger ikke å være så mye finesser på programet men bare at det går an å sladde over enkelte personer og stemmer. Det er alt.. Og at det skulle kunne gå an å zoome litt mere inn i filmen.. Håper på at det finnes at sånt program her ute og at noen gidder og vise meg dette.. Dette haster igrunn litt så takker for hurtig hjelp. Endret 18. mai 2008 av theboss22 Lenke til kommentar
Jannekake Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hehe, skulle til å si det samme Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Hehe, skulle til å si det samme Men kan jeg "sladde" over hoder der?? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Trur ikkje det er nokon enkel måte å gjere det i WMM nei. Du kan leggje til ein tekst, og lime inn nokre slike teikn: █ (Fann den ved å gå til Start --> Kjør, skrive charmap og trykke enter.), og skjule deler av videoen slik, men plassering av den teksten vert derimot litt vanskeleg. Endring over tid går ikkje i det heile so vidt eg kan sjå. Det finst andre gratisprogram (nokre av dei er lista opp i stickytråden om redigeringsprogram), men eg har ikkje oversikt over kva dei kan, sjølv om eg har laga nemnte tråd. Om det er eit alternativ å investere nokre hundrelappar kan du sjekke ut Adobe Premiere Elements og Magix Movie Edit Pro. Er bortimot heilt sikker på at det er mogeleg i fyrstnemnte, og eg reknar med det går fint i sistnemnte. Demoversjonar av begge er tilgjengelege frå sidene til produsentane. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Men du kan dra ned på biblioteket og se litt i sånne PC-blader. F.eks Komputer eller HjemmePC. Når du låner sånne blader, kan det være du får med en CD som hører til. Der fant jeg en gang en gratisversjon av Magicx Pro. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Du kan laste ned Ulead VideoStudio 11.5 Plus fra Corels hjemmesider. Trialversjonen virker i 30 dager, og det burde vel være lenge nok til å få gjort det du skal? Tror den har alle finesser du trenger, iallfall sladding av folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå