OscarWoHA Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg kjørte Windows XP norsk. Alt fungerte fint. Både CD-brenner og DVD spiller funket. Plutselig en dag jeg gikk inn på "Min Datamaskin" sto ikke ikonene til CD-brenneren og DVD-spilleren der. Jeg søkte etter maskinvare-endringer, men det ble ikke funnet noe. Til min fortvilese formaterte jeg, og la inn Windows 2000. Jeg har brukt det lenge nå, men i går la jeg inn Windows XP prof. Nå virker bare DVD-spilleren!! Jeg skjønner ingenting. Kan noen hjelpe meg? Det er IDE brenner og DVD Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Du har ikke noe hardware-konflikter? Og se her og gjør det samme og se om det ligger noen filer i driverene til cd-rom'en fra CloneCD(Elby) eller nero. Hvis det gjør det så avinstaller clonecd eller det programmet det gjelder...start på nytt og installer det igjenn. Lenke til kommentar
fredlund Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hva sier device manager om enhetene? Får du noen feilmelding? Fred. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Takker for svar, men løsningen var rett og slett å starte opp PCen med CD-brenneren ute. (Den plata du legger skivene på)..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå