Tvitsj Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hei.. For ettpar timer siden satt jeg og overførte en del filer over til den eksterne harddisken. Plutselig når jeg skulle inn på Min Datamaskin, så hang den seg. Dro ut USB'en, og da funket det. Googla og prøvde litt av hvert, men til ingen nytte....... Når jeg kobla den til igjen, så strevde den veldig, og prøvde og koble til 3 ganger, og så ga den seg.. Lyset lyser, men kommer nada lyd fra den. Var også klikking i forkant, som jeg har lest er et veldig dårlig tegn.. Noen måte å få dataene tilbake? Er utrolig kjipt, siden jeg skulle veldig gjerne hatt den til mandagen=\ Takker veldig for svar!=) Husker forresten ikke det eksakte navnet på disken.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Den er nok død, skjedde med min eksterne for en stund tilbake, helt likt det du prater om. Lenke til kommentar
Tvitsj Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) shame on Western Digital:(!!.. kan vel også legge til at jeg flyttet veldig mye rundt på den, så jeg burde vel ha sett det komme:p EDIT: Hva er garantien på WD? noen som vet? fikk den til jul. kjøpte den over mpx Endret 17. mai 2008 av Tvitsj Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg fikk ny på stedet når jeg leverte inn min den gangen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Garanti: 1 år, dekker neppe brukerfeil Reklamasjonsrett: 5 år, dekker ikke brukerfeil Håper du har backup av filene. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 shame on Western Digital:(!!.. kan vel også legge til at jeg flyttet veldig mye rundt på den, så jeg burde vel ha sett det komme:p Noe som kan være greit å huske er at eksterne harddisker er vel akkurat lite skjøre som interne harddisker.. En harddisk er vel den skjøreste data delen, og må behandles veldig fint pga finmekanikken innvendig Lenke til kommentar
Tvitsj Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Garanti: 1 år, dekker neppe brukerfeilReklamasjonsrett: 5 år, dekker ikke brukerfeil Håper du har backup av filene. Har ikke backup nei.. Hadde ikke noe livsviktig på den, men hadde noen spill etc som jeg gjerne skulle hatt imorra:p Skal sende mail til mpx og høre med de senere ikveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå