Vetle-Noreng Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Navn: TopeZ Server: Battlescar Class: Ranger Rase: Aquilonian Guild: Vallhall Level: 40 atm gammelt bilde Måtte ha med. Sjekk blikket hans, lol xD Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Navn: Helten Server: Fury Class: Assassin Rase: Aquilonian Guild: Synix Level: 30 Lenke til kommentar
Vetle-Noreng Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 hva heter den UIen? Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 hva heter den UIen? Jeg antar at du spurte etter min UI, den heter Corruption Mod. Corruption Mod Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Skal komme ut med bilde senere, men foreløpig : Navn: Elyzium Server: Wildsoul Class: Conquror (hvordan skriver man det?) Rase: Aquilonian Guild: Crimson Kings Level: 80 Noen som har lyst til å joine hyggelig og fremtidsrettet guild? =) Er bare å sende meg tell, vi har snart full T2 by, og har en del alianse guilder slik at vi raider crypt etc når vi er folk online. Som regel er det alltid en 5-15 people online, så er alltid noen å få hjelpe med. Vi tar alle klasser og alle spillere, så bare send meg tell, og husk, vi tenker fremmover, så om du har lyst på noe som kommer til å bli seriøst, men samtidig gøy, spør meg for invite Vi har TS/VT kanaler, forum etc. Endret 4. august 2008 av The Very End Lenke til kommentar
Slurpeedelic Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Navn: Slurpeedelic Server: Wildsoul Class: Necromancer Rase: Stygian Guild: The Dragonfell Tribe Level: 80 (om du skal se fullscreen, høyreklikk og view image The Dragonfell Tribe er en helnorsk guild. vi driver med raiding og pvp. Vi har tier 2 guildcity. Endret 4. august 2008 av Slurpeedelic Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Digg den UI'en, Slurpeedelic. Care to share? Navn: Harcesis Server: Soulstorm Class: Guardian Rase: Aquilonian Guild: Mjölnir Level: 53 Endret 8. august 2008 av Martin.F Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Skal komme ut med bilde senere, men foreløpig : Navn: Elyzium Server: Wildsoul Class: Conquror (hvordan skriver man det?) Rase: Aquilonian Guild: Crimson Kings Level: 80 Noen som har lyst til å joine hyggelig og fremtidsrettet guild? =) Er bare å sende meg tell, vi har snart full T2 by, og har en del alianse guilder slik at vi raider crypt etc når vi er folk online. Som regel er det alltid en 5-15 people online, så er alltid noen å få hjelpe med. Vi tar alle klasser og alle spillere, så bare send meg tell, og husk, vi tenker fremmover, så om du har lyst på noe som kommer til å bli seriøst, men samtidig gøy, spør meg for invite Vi har TS/VT kanaler, forum etc. woot! For fikk du tak i den chestguarden? Leter etter den hele tiden, men den dropper aldri Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) *haha, feilpost* Endret 8. august 2008 av canavasman Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Fikk den fra epic Khes Men lurer på, skal denne bare være lvl 78 req? Eller er det en 80 versjon av den? Trodde alt blått som droppet der var 80, men kan godt være det bare er chesten som er slik. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Navn: Arxus Server: Aquilonia Class: Guardian Rase: Aquilonian Guild: The Red Branch Level: 74 Får vel slenge opp et bilde jeg og, når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Fikk den fra epic Khes Men lurer på, skal denne bare være lvl 78 req? Eller er det en 80 versjon av den? Trodde alt blått som droppet der var 80, men kan godt være det bare er chesten som er slik. Alle blå som dropper der er fra 75-80 etter som hvilket level bossen som dropper den er. Det er forholdsvis små variasjoner på stats, men 80 versjonen er nok bittelitt bedre. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg ser at mange av dere har plass til mange fler skils enn det jeg kan ha. Kan jeg også få det? Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg ser at mange av dere har plass til mange fler skils enn det jeg kan ha.Kan jeg også få det? Selvfølgelig kan du det ! Mirage UI Plagued UI Corruption Mod flere finner du her: http://aoc.curse.com/ Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Navn: Hoffguard Server: Wildsoul PvP Class: Guardian Race: Aquilonian Guild: Jotun Level: 80 Har hele Resolute settet + 2-3 epixx. Tankzor Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jasså, du er norsk du Hoofguard? Btw, Elyzium her, vi har vært i hundre og ørten Khes epic team, samt en 2-3 crypt raids Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 hehe ja deg husker jeg, hee hee ;D ye vi har gjennomgått masse epic khesh, begynner å bli litt smålei den plassen. fått alt gearet ditt der nå ? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Navn: Fantomena. Server: Ymir PvE. Class: Conqueror. Race: The Aquilonian. Guild: The Golden Army. Level: 31. Endret 12. august 2008 av fantomena Lenke til kommentar
Refi Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Navn: Manidress Server: Fury Class: Guardian Race: Aquilian Guild: Ragnarok Level: 43 La til et litt gammelt bilde. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 hehe ja deg husker jeg, hee hee ;D ye vi har gjennomgått masse epic khesh, begynner å bli litt smålei den plassen. fått alt gearet ditt der nå ? Ja lol xD Fikk epic i går, er i guild som er kommet et stykke i T3 Er å farmer T1 en gang i uken nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå