ampersand Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Hei, Jeg har nå byttet fra Telenor til Ventelo og vil heller bruke 3Com 3CRWDR100B-72 Routermodem isteden for alt det greiene jeg fikk fra dem, men den vil ikke koble til. Er det noen her som kan dette ? Her er noen bilder fra spørsmålene ved koblings oppsettet fra routern Siden jeg ikke har brukernavn eller passord på dette abonnementet så regner jeg med at valgene står mellom en av de to bridge modene på bilde1 Takker for svar Endret 17. mai 2008 av ampersand Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det ser korrekt ut, du kan prøve 0/100 isteden for 8/35, 0/100 brukes på noen Nokia-DSLAMer. Ellers er det en ide og sjekke om du har nyeste firmware på den. Synker den opp? Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 jeg har siste firmware som er 1.07 og jeg prøvde med 0/100, men ville ikke godta at jeg brukte 0 på VPI. Sync lampa bare blinker. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Du kan jo alltids ringe inn og spørr, dette er informasjon som de bør sitte på Edit: Men 8/35 er det som pleier å bli brukt. Encap, husker jeg ikke, men der kan du bare prøve deg frem. Kommer du på nett med det utstyret som er levert fra Ventelo? Bare så du vet at linja er ok. Endret 18. mai 2008 av Wabby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå