Budbringer Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Hei. Akkuratt nå sitter jeg i besittelse av en laptop som ikke er veldig egnet til gaming, da den er mest til skolebruk. Jeg vil kjøpe meg en stasjonær pc(har skjerm) som jeg kan spille på. Jeg trenger ikke en topp pc, men jeg vil at den skal kjøre Age of Conan bra og at det er windows xp. Endret 17. mai 2008 av AlbariaAnders Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Jeg kan bruke ca 8k og det skal være stasjonær edit: ny ikke brukt. Endret 17. mai 2008 av AlbariaAnders Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Forumet er ikke tillatt brukt til kjøp og salg, ei heller linking til egne annonser o.l. Et innlegg er fjernet. (Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden) Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Det er linket til ett greit oppsett litt lengre ned i forumet her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=953817 Det er noe å tenke på ivertfall. Jeg vil anbefale deg å bygge den selv. Les noen guider og få med deg enn venn som eventuelt har bedre peiling på data en deg, det er ikke så farlig å bygge egen PC som man kanskje skulle tro. Endret 17. mai 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Takk Problemet mitt med bygging av PC, er at jeg ikke har peiling i det hele tatt på hvordan jeg gjør det, og jeg er kanskje den av vennene mine som vet mest om det :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå