Gå til innhold

Har noen oppdatert info om disse spillene?


Anbefalte innlegg

Jeg er sulten på info, screens, trailere...! Noen ganger går det altfor lang tid mellom hver gang man hører om div. spill... vet du noe så post det her/link til noe! :-)

 

Spill:

- Project Offset (siste jeg hørte var at det kommer til 360 også *wee*)

- Aliens rollespillet(tittel?) (altså ikke Aliens: Colonial Marines som er en shooter - som jeg også gleder meg til - men rollespillet...)

- Ringenes Herre spillet/spillene? Er visst et nylig kunngjort hvor man skal slåss på slagmarkene (la oss håpe det er bedre enn EA-spillene)..og et rollespill? eller er rollespillet fortsatt lagt på is?

- Fallout 3? Føler jeg har sett NADA av trailere forutenom teaseren :S

- RAGE? fra id software

 

er det noen viktige jeg har glemt som folk venter på så fyll inn! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Ringenes Herre spillet/spillene? Er visst et nylig kunngjort hvor man skal slåss på slagmarkene (la oss håpe det er bedre enn EA-spillene)..og et rollespill? eller er rollespillet fortsatt lagt på is?

 

er det noen viktige jeg har glemt som folk venter på så fyll inn! :)

 

 

Litt vell mage spørsmål til 1 tråd.

du har jo lord of the rings online som er et MMORPG spill.

Lenke til kommentar

Vel jeg tenkte det ble fjernt å lage 5 tråder ;)

 

Jeg tenker hovedsaklig på ikke-utgitte spill, som jeg/andre venter på og gleder seg til.

 

Edit: takk hantimilon :-) Hadde ikke fått med meg de 4screensene...ser jo interessant ut.

Endret av [-GoMp-]
Lenke til kommentar

- Project Offset (siste jeg hørte var at det kommer til 360 også *wee*)

Siste filmen som jeg vet om har blitt lansert:

- RAGE? fra id software

Ingenting nytt siden traileren for snart ett års tid siden:

 

Kommer garantert ny info på E3 i år i midten av juli. Regner med Project Offset får seg en dato. Kanskje neste år. Samme med Rage fra Id Software.

Lenke til kommentar

Har dessverre fått med meg disse videoene alt, men takk :-) Project Offset ser jo bare helt sykt ut! :dribble:

 

Fikk svar på Ringenes Herre ja, men var det ikke EA som skulle utvikle "The White Tower" eller noe i den duren - og så ble det lagt på is..? Er det fortsatt på is? =S

 

OG, vet man noe om det evt. kommer Call of Duty 5 enda?

Doom4 har blitt kunngjort...noen som har sett noen screens eller trailere?

Twisted Metal til PS3 var det rykte om...sett noe?

 

:D

Lenke til kommentar

Call of Duty 5 kommer såklart. Det er en selfølge. Det ble kjent under utviklingen av CoD3 at Treyarch og Infinit Ward vil utvikle hver sin oppfølger framover. Mulig det var hvert år. Usikker.

 

CoD5 kommer i høst, og er satt i andre verdenskrig. Ingen bilder eller filmer er lansert.

 

Doom 4 er bare annonsert. Ingen info ennå. Som med CoD5 kommer det sikkert ikke noe før rundt E3.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...