Zeus Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 jeg er interisert i å vite hva folk felst har problemer med med en vanlig Datamaskin.. list opp de ti mest irriterende eller vanligste feilene/problemene Lenke til kommentar
Poldi Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 10 Feil , er ikkje din PC feilfri Lenke til kommentar
JonV Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Brukerfeil ligger vel an til en fin 1 Plass Lenke til kommentar
eberland Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Holder en knapp på brukerfeil, men Windows gjør ikke saken noe bedre.... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 for meg en blåskjermen "dump of physical memory" er jævel, iallfall før. Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 jeg mente vel heller problemer tenker jeg ... så hva er dine 10 vanligste problemer med en pc gennerelt ? Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 nr 1 bruker feil nr 2 windows nr 3 feil ram eller inkomppatibilit ram nr 4 bruker feil nr 5 dårlige drivere osv. nr 6 ibm harddisker nr 7 vifter/ cpu å andre vifter generelt nr 8 over klokkinger nr 9 små kort generelt nr 10 bruker feil hardware blir bedre, bruker blir ikke bedre Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Hvis du mener hardware feil, så har vi vel følgende erfaring på jobben: 1. Harddisk kræsj. 2. Problemer med PSU. 3. Vifter som hyler/stopper. Typisk chipsetvifter. 4. Skjermer som blir gradvis dårligere eller blir sorte. 5. Strømbruddsprobelmer. Når strømmen går uventet, kan det meste skje. Hvis du mener software eller brukerproblemer, så bør du nok utdype i litt mer detaljer hva du lurer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå