MagicCheeseball Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Problemet er at jeg bare får loddrett split screen bilde på rainbow six vegas 2 (ps3) Lurte på om det går ann og få till vannrett delt bilde? og ja jeg har leta selv og finner det ikke Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Problemet er at jeg bare får loddrett split screen bilde på rainbow six vegas 2 (ps3) Lurte på om det går ann og få till vannrett delt bilde? og ja jeg har leta selv og finner det ikke Sony produkt i Microsoft kategori (PS: Nyttig spørsmål, leter etter noe lignende jeg også . Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Problemet er at jeg bare får loddrett split screen bilde på rainbow six vegas 2 (ps3) Lurte på om det går ann og få till vannrett delt bilde? og ja jeg har leta selv og finner det ikke Sony produkt i Microsoft kategori (PS: Nyttig spørsmål, leter etter noe lignende jeg også . Ja jeg la merke til det etterpå men las vegas er jo like mye til ps3 som det er til xbox 360 uansett Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Problemet er at jeg bare får loddrett split screen bilde på rainbow six vegas 2 (ps3) Lurte på om det går ann og få till vannrett delt bilde? og ja jeg har leta selv og finner det ikke Sony produkt i Microsoft kategori (PS: Nyttig spørsmål, leter etter noe lignende jeg også . Ja jeg la merke til det etterpå men las vegas er jo like mye til ps3 som det er til xbox 360 uansett Strengt tatt ikke uttalt noe imot Sony fra min side . Jeg er voksen nok til å akseptere begge konsollene som likeverdige. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har spillet på 360 og lurer på det samme. Back to topic Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Er vel som i nr 1 at det kun er lodrett kamera på splitscreen;) Endret 22. mai 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå