Colaflasken Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hei Viss jeg f.eks har en nettside som folk må donere til den for at den skall holde seg oppe, lurer da på om det finnes et billig måte at folk kan donere via mobil ?? Har sett på ganske mange, men noen tar et fast beløp en gang i månden, og noen tar både dette og 40 % av det folk donerer... Lurer på om det finnes et veldig fin tjeneste som gjør at selv nettsider som ikke får inn så mange donasjoner kan overleve på det ?? Mvh Colaflasken Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Hei Viss jeg f.eks har en nettside som folk må donere til den for at den skall holde seg oppe, lurer da på om det finnes et billig måte at folk kan donere via mobil ?? Har sett på ganske mange, men noen tar et fast beløp en gang i månden, og noen tar både dette og 40 % av det folk donerer... Lurer på om det finnes et veldig fin tjeneste som gjør at selv nettsider som ikke får inn så mange donasjoner kan overleve på det ?? Mvh Colaflasken Jeg vet dessverre ikke om noen nettsteder som har den tjensten du nevner, men kan ikke paypal eller payex fungere bra? Endret 17. mai 2008 av stonhans Lenke til kommentar
Colaflasken Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Hei Viss jeg f.eks har en nettside som folk må donere til den for at den skall holde seg oppe, lurer da på om det finnes et billig måte at folk kan donere via mobil ?? Har sett på ganske mange, men noen tar et fast beløp en gang i månden, og noen tar både dette og 40 % av det folk donerer... Lurer på om det finnes et veldig fin tjeneste som gjør at selv nettsider som ikke får inn så mange donasjoner kan overleve på det ?? Mvh Colaflasken Jeg vet dessverre ikke om noen nettsteder som har den tjensten du nevner, men kan ikke paypal eller payex fungere bra? Joda, men leter etter en tjeneste der alt skjer via mobil Hater folk som sier sånt (ikke ta det persjonlig), når jeg spør etter om hvor jeg kan se nett-tv så lurer folk på om hvorfor jeg ikke kan se på vanlig TV... Er et veldig domt spørsmål !! EDIT: Opps, glemte og skjekke ut det Trodde det var bare vanlige betalingstjenester via bankort Beklager så mye Endret 17. mai 2008 av Colaflasken Lenke til kommentar
Colaflasken Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Okey, etter det jeg har forstått av sidene så må du da altså være bruker på stedene før handelen skjer... Det er egentlig ikke det jeg leter etter... Det jeg leter etter er at det f.eks står på nettsiden min: send sms "beløp" til 8924, også blir du trekt rett fra kontantkortet Uten at du trenger og gjøre noe mer (altså null medlemskap) Endret 17. mai 2008 av Colaflasken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå