Chieftec Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Bruker DC++, men finner ikke noen gode hubber.. Er det noen som vet om noen gode hubber? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 hva slags hastighet har du? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Akkurat nå har jeg ikke hastighet(modem)... Men skal på LAN i neste uke. Da blir det 10mbit. Sjekt å vite noen gode servere inntil da... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 En må også share en del for å komme inn på de gode hubbene da. Kan jo bare prøve deg frem og se om du finner noen gode. Favoritter er jo en grei ting å ha for å finne dem igjen senere. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Tropical hub'ene er bra! Særlig den største: tropical.gotdns.com (130 GB min) Som regel godt over 100 TB share på den! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Ahh man må ha en del å share før man slipper inn på de gode. Tømte de gamle harddiskene siden eg skulle selge de og kjøpte men en 120gb's disk men har kun lastet ned 15gb til nå og eg må ha minst 30 for å komme på eg var på før der eg fant alt (nesten) det eg lettet etter. Lenke til kommentar
muv Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 kansje dumt spørsmål, men er et trygt å share ting på DC++? hørt om noen dansker som fikk store bøter av å dele ting på kazaa. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 kansje dumt spørsmål, men er et trygt å share ting på DC++? hørt om noen dansker som fikk store bøter av å dele ting på kazaa. det spørs på hvilken isp du har, ngt vet jeg nekter å gi ut kundeinformasjon Lenke til kommentar
muv Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 kansje dumt spørsmål, men er et trygt å share ting på DC++? hørt om noen dansker som fikk store bøter av å dele ting på kazaa. det spørs på hvilken isp du har, ngt vet jeg nekter å gi ut kundeinformasjon humm... er vel verre med telenor Lenke til kommentar
Chieftec Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Takk for alle svar!! Lenke til kommentar
KAS Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 kansje dumt spørsmål, men er et trygt å share ting på DC++? hørt om noen dansker som fikk store bøter av å dele ting på kazaa. det spørs på hvilken isp du har, ngt vet jeg nekter å gi ut kundeinformasjon Om rettighetshaverne bestemmer seg for å anmelde deg og kommer gjennom en domstol må nok også de plent ut med den informasjonen... Det er ikke få brev fra Uniten' ISPene våre får i følge dagbladet. Faktisk flere i uka, og Norge er visstnok et av de verste landene når det gjelder ulovlig fildeling. Ingen her som har fått noe varsel/beskjed fra sin ISP? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Er vel ikke nok at de anmelder deg, domstolen må vel først behandle en bejering om å få utlevert den informasjonen. Så er det domstolen som kan kreve å få vite eieren av IP adressen. Men er vel som med kjønsykdommer, best å ungå det. Derfor Peerguardian. Den inneholder en liste med IP er til de største antiwarez firmaene, og blokker de. Om den linken ikke funnker, prøv denne Lenke til kommentar
voktern Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 post så mange som mulig, finner bare svenske lame servere som gjør meg så fustrert pga noen monstre av noen linjer Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 tropical hubbene er bra ja! og til vokteren over her: bra du skifta signatur Lenke til kommentar
Folo Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 post så mange som mulig, finner bare svenske lame servere som gjør meg så fustrert pga noen monstre av noen linjer ja, er ikke det bra da. er jo bedre å laste på full fart en på halv. det eneste som kan matche svenskene er vel NTNU. og jeg tror svenskene er mye verre en nordmenn når det kommert til stykket Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Tråd stengt, flere poster er fjernet og en rekke bruker er utestengt. Les retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg