Gå til innhold

DC++ Hubber

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh man må ha en del å share før man slipper inn på de gode. Tømte de gamle harddiskene siden eg skulle selge de og kjøpte men en 120gb's disk men har kun lastet ned 15gb til nå og eg må ha minst 30 for å komme på eg var på før der eg fant alt (nesten) det eg lettet etter.

Lenke til kommentar
kansje dumt spørsmål, men er et trygt å share ting på DC++? hørt om noen dansker som fikk store bøter av å dele ting på kazaa.

det spørs på hvilken isp du har, ngt vet jeg nekter å gi ut kundeinformasjon :D

humm... er vel verre med telenor :evil:

Lenke til kommentar
kansje dumt spørsmål, men er et trygt å share ting på DC++? hørt om noen dansker som fikk store bøter av å dele ting på kazaa.

det spørs på hvilken isp du har, ngt vet jeg nekter å gi ut kundeinformasjon :D

Om rettighetshaverne bestemmer seg for å anmelde deg og kommer gjennom en domstol må nok også de plent ut med den informasjonen...

Det er ikke få brev fra Uniten' ISPene våre får i følge dagbladet. Faktisk flere i uka, og Norge er visstnok et av de verste landene når det gjelder ulovlig fildeling.

Ingen her som har fått noe varsel/beskjed fra sin ISP?

Lenke til kommentar

Er vel ikke nok at de anmelder deg, domstolen må vel først behandle en bejering om å få utlevert den informasjonen. Så er det domstolen som kan kreve å få vite eieren av IP adressen.

Men er vel som med kjønsykdommer, best å ungå det. Derfor Peerguardian. Den inneholder en liste med IP er til de største antiwarez firmaene, og blokker de. Om den linken ikke funnker, prøv denne

Lenke til kommentar
post så mange som mulig, finner bare svenske lame servere som gjør meg så fustrert pga noen monstre av noen linjer :)

ja, er ikke det bra da. er jo bedre å laste på full fart en på halv. det eneste som kan matche svenskene er vel NTNU. og jeg tror svenskene er mye verre en nordmenn når det kommert til stykket

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...