Mr.Johanzen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Vi er ett gjeng som har planglagt å ha lan. Også lurer vi på om noen kan komme med noen gode konkuransser vi kan ha. Gjerne med beskrivelse. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 kva er størrelsen på detta lan-et? 20-30? 50-60? Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 kva er størrelsen på detta lan-et? 20-30? 50-60? Max 30... Pågrunn av nettlinjen Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 skulle det ikke være et lan da? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 kan vel sette opp diverse spillkonsollar på større skjermar, eller ta ein runde med eit eller anna lett spel blindfolded. sette opp karaoke, første mann til å drikke ein cola gjennom motstanderens sokk, tre strømpa over hode og ete ei banan fortast mulig... mulighetane er mange, gå igjennom utstyr du har og sjå kva du kan bruka lykket til Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 kan vel sette opp diverse spillkonsollar på større skjermar, eller ta ein runde med eit eller anna lett spel blindfolded. sette opp karaoke, første mann til å drikke ein cola gjennom motstanderens sokk, tre strømpa over hode og ete ei banan fortast mulig...mulighetane er mange, gå igjennom utstyr du har og sjå kva du kan bruka lykket til genialt Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 viktig: ha noko under deltakarane, for det kan bli masse søl ;p Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 viktig: ha noko under deltakarane, for det kan bli masse søl ;p Hehe, kan tenke meg at det blir masse søl Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ha spillcompoer osv. Skaff underholdning så ikkje deltakarane kjedar seg. Me har blant anna vist filmar og hatt konkuransar på scene. Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Ha spillcompoer osv. Skaff underholdning så ikkje deltakarane kjedar seg. Me har blant anna vist filmar og hatt konkuransar på scene. Vi har fått sponset en Razer Copperhead mus, men vi vet liksom ikke hvordan deltagerene skal vinne... :S Også er vi helt blank på konkuranser EDIT: skrivefeil Endret 21. mai 2008 av Razy Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 På våre lan har me blant anna CS-compo og cola konkuranse.. Cola konkuransen går ut på å drikke 1.5 på kortast tid. Berre fantasien set grenser! Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 På våre lan har me blant anna CS-compo og cola konkuranse..Cola konkuransen går ut på å drikke 1.5 på kortast tid. Berre fantasien set grenser! Ja det er sant Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Når jeg hadde lan satte jeg opp en tv med tekken 5 som sto på i bakgrunnen. Når folk gikk lei cs og slikt en liten stund kunne de ta en koserunde med tekken. Andre alternativer er jo også Super Smash bros, mariokart og lignende. =) Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Når jeg hadde lan satte jeg opp en tv med tekken 5 som sto på i bakgrunnen. Når folk gikk lei cs og slikt en liten stund kunne de ta en koserunde med tekken. Andre alternativer er jo også Super Smash bros, mariokart og lignende. =) Ja vi kan det, men vi har bare en PS3, eller jeg har bare en. Tenkte man kansje kunne sette den på i bagrunn med GTA IV, Singstar? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 hørres konge ut, kan jo spør deltakarane om dei har nokre ønsker Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Ja det kan vi Endret 22. mai 2008 av Razy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå