Gå til innhold

Aktiviteter på lan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kan vel sette opp diverse spillkonsollar på større skjermar, eller ta ein runde med eit eller anna lett spel blindfolded. sette opp karaoke, første mann til å drikke ein cola gjennom motstanderens sokk, tre strømpa over hode og ete ei banan fortast mulig...

mulighetane er mange, gå igjennom utstyr du har og sjå kva du kan bruka ;):p lykket til :thumbup:

Lenke til kommentar
kan vel sette opp diverse spillkonsollar på større skjermar, eller ta ein runde med eit eller anna lett spel blindfolded. sette opp karaoke, første mann til å drikke ein cola gjennom motstanderens sokk, tre strømpa over hode og ete ei banan fortast mulig...

mulighetane er mange, gå igjennom utstyr du har og sjå kva du kan bruka ;):p lykket til :thumbup:

 

genialt :)

Lenke til kommentar
Ha spillcompoer osv.

Skaff underholdning så ikkje deltakarane kjedar seg. Me har blant anna vist filmar og hatt konkuransar på scene.

 

Vi har fått sponset en Razer Copperhead mus, men vi vet liksom ikke hvordan deltagerene skal vinne... :S

 

Også er vi helt blank på konkuranser :p

 

EDIT: skrivefeil :p

Endret av Razy
Lenke til kommentar
Når jeg hadde lan satte jeg opp en tv med tekken 5 som sto på i bakgrunnen. Når folk gikk lei cs og slikt en liten stund kunne de ta en koserunde med tekken. Andre alternativer er jo også Super Smash bros, mariokart og lignende. =)

Ja vi kan det, men vi har bare en PS3, eller jeg har bare en. Tenkte man kansje kunne sette den på i bagrunn med GTA IV, Singstar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...