lknight Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 nå er det slik at jeg har et surround-system som er et par år gammelt, men jeg mangler centrehøyttaler. har for- og bakhøyttalere av merket DALI. forhøyttalerne er dali 909. receiver er av merket SONY (STR-DB825). må vel kanskje være mer spesifikk på alt av høyttalere og receiver for at dere skal kunne gi meg tips til en god og billig centrehøyttaler, eller? prisen bør ikke være så allverden, men god nok til at den vil fungere finfint med annlegget mitt. trenger jeg noe annet, kanskje..? trenger vel ikke subwoofer..? er vel ikke så nødvendig med det, hø? en annen ting... jeg har pr. i dag pc-lyden koblet til annlegget med en slik kabel. det finnes vel helt sikkert bedre måte å koble lyden min til annlegget på, ja? takker så meget for hjelp og forslag! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Dali Blue C1000LE Burde matche fronthøytalerne ganske bra. (Hvis du vil ha noe billigere: Dali Concept CT.) Med Dali 909 i front er behovet for subwoofer liten Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 en annen ting... jeg har pr. i dag pc-lyden koblet til annlegget med en slik kabel. det finnes vel helt sikkert bedre måte å koble lyden min til annlegget på, ja? takker så meget for hjelp og forslag! Hvis lydkortet ditt har digital lydutgang som coax eller optisk, bruk den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har selv Dali Concept CT og vil si den gjør jobben sin meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå