Bruktbilen Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 2 biljard, 9 maskiner med nett, 2 bordtennis, PS3, 360, tv, kantine og storskjerm. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) ....Tips: Øl med troppen på Diggbar, inngår på fredager Øl på banken torsdager, diggbar på fredager, og finne en eller annen fest eller dra til trondheim på lørdager inngår Tror de månedene jeg var på Værnes har vært de dyreste i hele mitt liv. Endret 18. juli 2008 av espennyh Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 ....Tips: Øl med troppen på Diggbar, inngår på fredager Øl på banken torsdager, diggbar på fredager, og finne en eller annen fest eller dra til trondheim på lørdager inngår Tror de månedene jeg var på Værnes har vært de dyreste i hele mitt liv. Ditto drakk jo mer der, en her hjemme Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg skal uheldigvis inn der 6 August. Noen tips til hvordan jeg kan komme meg fortest mulig vekk derifra? Vil IKKE i militæret. Lenke til kommentar
40mm Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg skal uheldigvis inn der 6 August. Noen tips til hvordan jeg kan komme meg fortest mulig vekk derifra? Vil IKKE i militæret. Hva du vil er likegyldig. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg skal uheldigvis inn der 6 August. Noen tips til hvordan jeg kan komme meg fortest mulig vekk derifra? Vil IKKE i militæret. Hvorfor vil du ikke inn? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Fordi jeg vil studere på UiO, og jeg har kommet inn der. Ringte inn nå og han sa bare at jeg ville få reservert plass på UiO neste år istedenfor... Lenke til kommentar
40mm Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Fordi jeg vil studere på UiO, og jeg har kommet inn der. Ringte inn nå og han sa bare at jeg ville få reservert plass på UiO neste år istedenfor... Da får du jo studere til neste år, plassen mister du jo ikke. Lenke til kommentar
terracon Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) pluss at de som kommer inn i august er de siste som får bare 6 måneders tjeneste siden de skal legge ned leiren. HVUV legges ned Endret 22. juli 2008 av terracon Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 pluss at de som kommer inn i august er de siste som får bare 6 måneders tjeneste siden de skal legge ned leiren. HVUV legges ned Det samme ble sagt da jeg var der, for 1 år siden Er jo sånn med alt i forsvaret, ene dagen skal det legges ned, andre dagen skal det satses på og bygges ut. Hele tiden Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 ....Tips: Øl med troppen på Diggbar, inngår på fredager Øl på banken torsdager, diggbar på fredager, og finne en eller annen fest eller dra til trondheim på lørdager inngår Tror de månedene jeg var på Værnes har vært de dyreste i hele mitt liv. Støttes! Om jeg går over kontoutskriften min mellom 22 januar og 8 juli så tror jeg 85% av kortbruken er på: Peders Hus, Banken, Bamses og Diggbar. Så kommer Napoli, Egons og Mama Rosa + Soldatheiem Drakk jo hver helg såfremst man ikke var blakk. Er jo ikke noe annet og gjøre der. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Å der fikk jeg intalling til hvuv den 6.aug. Kun 1 uke før frammøte .. Oppmøte senest klokken 0700 :S wtf, ca 7 timer før jeg vanligvis står opp. Dette blir hardt. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Pleier det være vanskelig å dimme fra heimevernet, eller det like lett som andre steder? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Å der fikk jeg intalling til hvuv den 6.aug. Kun 1 uke før frammøte .. Oppmøte senest klokken 0700 :S wtf, ca 7 timer før jeg vanligvis står opp. Dette blir hardt. Resten av perioden står du opp 0600, gjerne 0550 slik at du kommer slipper å stå i kø for å få mat, folk starter å gå tidligere og tidligere til frokost, så køen blir bare lengre og lengre . Pleier det være vanskelig å dimme fra heimevernet, eller det like lett som andre steder? Spørs hvordan du prøver å dimme på(gir deg ikke noen), og befalene vet en del metoder, du slipper ikke unna hvis du gjør det feil. En prøvde å sultestreike, det fungerte overhodet ikke. Han prøvde også å nekte å ta imot våpen, og å nekte å gjøre noe som helst, fungerte ikke. Finnes nok av sider for å prøve å dimme, mange er idiotisk og befalene bare ler av dem, men noen fungerer, lykke til! Endret 30. juli 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
ceccithe0ne Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg skal i Heimevernet 6.august jeg og. Gleder meg til og bli kjent med masse nye folk iallefall. Men stå opp kl 06.00 hver morning,kommer jeg til og slite sinnsykt med. Noen som skal reise dit 5.August og overnatte til 6? : ) Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg skal inn den 5 august jeg =) Er det flere fra kr.sand her som skal inn? Jeg tar tog og må reise i 15 timer tilsammen Lenke til kommentar
ceccithe0ne Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tog i 15 timer faktisk : / Skal heldigvis bare reise med fly i et par timer : D Lenke til kommentar
terracon Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 jeg kommer også inn den 5 august. Lenke til kommentar
thomsi1607 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg skal inn den 5 august jeg =) Er det flere fra kr.sand her som skal inn? Jeg tar tog og må reise i 15 timer tilsammen Hvordan i all verden kan det ta 15 timer fra kristiansand til værnes? Lenke til kommentar
terracon Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Tog i 15 timer faktisk : / Skal heldigvis bare reise med fly i et par timer : D skal du fly fra gardermoen? jeg tar et fly derfra 16:30 mener jeg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå