Gå til innhold

Noen som skal inn i Heimevernet på Værnes. 6 august

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
....Tips: Øl med troppen på Diggbar, inngår på fredager :)

Øl på banken torsdager, diggbar på fredager, og finne en eller annen fest eller dra til trondheim på lørdager inngår ;) Tror de månedene jeg var på Værnes har vært de dyreste i hele mitt liv. :p

Ditto :) drakk jo mer der, en her hjemme

Lenke til kommentar
Fordi jeg vil studere på UiO, og jeg har kommet inn der. Ringte inn nå og han sa bare at jeg ville få reservert plass på UiO neste år istedenfor...

Da får du jo studere til neste år, plassen mister du jo ikke.

Lenke til kommentar
....Tips: Øl med troppen på Diggbar, inngår på fredager :)

Øl på banken torsdager, diggbar på fredager, og finne en eller annen fest eller dra til trondheim på lørdager inngår ;) Tror de månedene jeg var på Værnes har vært de dyreste i hele mitt liv. :p

Støttes! :D

Om jeg går over kontoutskriften min mellom 22 januar og 8 juli så tror jeg 85% av kortbruken er på: Peders Hus, Banken, Bamses og Diggbar. Så kommer Napoli, Egons og Mama Rosa + Soldatheiem :p

Drakk jo hver helg såfremst man ikke var blakk. Er jo ikke noe annet og gjøre der.

Lenke til kommentar
Å der fikk jeg intalling til hvuv den 6.aug. Kun 1 uke før frammøte .. :)

Oppmøte senest klokken 0700 :S wtf, ca 7 timer før jeg vanligvis står opp. Dette blir hardt.

Resten av perioden står du opp 0600, gjerne 0550 slik at du kommer slipper å stå i kø for å få mat, folk starter å gå tidligere og tidligere til frokost, så køen blir bare lengre og lengre :wee:.

Pleier det være vanskelig å dimme fra heimevernet, eller det like lett som andre steder?

Spørs hvordan du prøver å dimme på(gir deg ikke noen), og befalene vet en del metoder, du slipper ikke unna hvis du gjør det feil. En prøvde å sultestreike, det fungerte overhodet ikke. Han prøvde også å nekte å ta imot våpen, og å nekte å gjøre noe som helst, fungerte ikke. Finnes nok av sider for å prøve å dimme, mange er idiotisk og befalene bare ler av dem, men noen fungerer, lykke til!

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...